kjhanken Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja, ja, det er ikke bare IE som er usikker ;-) Lenge siden siste IE sikkerhetsoppgradering nå, men det blir vel en ny runde med neste versjon av IE. Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg liker Netscape, kan bare ikke fatte at de fjernet E-mailklienten til fordel for en messenger... Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg liker Netscape, kan bare ikke fatte at de fjernet E-mailklienten til fordel for en messenger... Det er fordi den baserer seg ikke på Mozilla Suite lenger, men Firefox som ikke har e-postleser. Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg liker Netscape, kan bare ikke fatte at de fjernet E-mailklienten til fordel for en messenger... Det er fordi den baserer seg ikke på Mozilla Suite lenger, men Firefox som ikke har e-postleser. Jeg vet, men jeg tror seriøst at sluttbrukerne som bruker Mozilla vil gå over til Opera for å få mailintegrasjonen når de slutter å oppgradere Suiten. På mange sett og vis er FF en barnslig nettlser og separat mail og nettleser tar unødvendig mye plass på disken. Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg liker også Mozilla bedre. Får bare håpe at de får i gang Seamonkey projektet. BTW: Firefox + Thunderbird er mindre en Mozilla Suite. Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg liker også Mozilla bedre. Får bare håpe at de får i gang Seamonkey projektet. BTW: Firefox + Thunderbird er mindre en Mozilla Suite. Vet, men det er mindre pes alikevel med Suiten. Nå er jeg bare spent på om det kommer en KHTML-basert nettleser til Windows etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå