fls72 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei Har en midlertidig "server" hvor jeg har mesteparten av filene mine. Jeg delt mappene slik at jeg kan komme til de fra en annen maskin. Det er ikke noe problem, men jeg har også en ekstern harddisk som jeg har gjor akkurat det samme med, men den klare jeg ikke få tilgang til. Feilmeldingen er "\\xx er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne nettverskresurrsen. kontakt admin... Servern har ikke nok lagringsplass til at denne kommandoen kan utføres" Er det noen som kan forklare hvorfor jeg ikke klarer å komme inn på den eksterne hardisken? Er det ikke mulig? Lenke til kommentar
aron Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du kan få denne meldingen om maskinen (serveren) bruker mye vitruelt minne (ram) og pagefile. Forsøk å øke størelsen på pagefile. Du kan også sjekke hvor mye minne serveren buker i taskmanager og avslutte minnekrevende prosesser. Eldre sql databaser er flinke til å spise minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå