Format71 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kom over denne nystartede blogen. Syntes designet var så stilig at jeg måtte dele det med noen... -Vegar Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Orginalt, men rotete og ikke spesielt pent i mine øyne.. Edit: Slike ting kan forresten postes i webkafeen Endret 20. mai 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 kule linker, det skal den ha... ellers synes jeg det ble rotete, ser simpelt ut, selv om det sikkert ikke er det... Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Var veldig bra design, kult med slik bakgrunn, men likte ikkje times new Roman der, passa ikkje så veldig bra inn med resten av sida... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Siden er jo Milevis bred da men eller kul Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Syns ikke den var noe fin jeg... Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Edit: Slike ting kan forresten postes i webkafeen neeeei. koselig med noen tråder i blant og. for å svare på topic likte jeg ikke siden. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg har blitt svært forelsket i superenkle sider i det siste(som http://www.garrettdimon.com/, for eksempel), men denne likte jeg ikke Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg har blitt svært forelsket i superenkle sider i det siste(som http://www.garrettdimon.com/, for eksempel), men denne likte jeg ikke Den var ganske enkel ja :!: jeg må si at det blir litt for....tomt.... Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 - Bytt font.. - Synes siden var litt rotete... Vet sånn helt egentlig ikke hva som kan gjøres for å få siden mer oversiktelig.. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Synes fonten passet fint inn jeg... Virker som webdesignere flest har en fordom mot å bruke Times New Roman eller lignende serif-fonter... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Blir tomt kanskje, men for en enkel og brukervennlig navigasjon. (til SirIce sin link) Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 VELDIG ENIG men SirIce! Sykt bra design synes jeg da Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Var vel litt unødvendig å ha bilde av seg selv (avatar) ved hver overskrift. Linkene var stilige, though. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hyggelig at han vil dele sine erfaringer over RSS da Lenke til kommentar
Valagar Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vil for øvrig anbefale alle å besøke Joel Spolskys egentlige blog, som ligger på http://www.joelonsoftware.com . Han skriver svært godt, og har ofte fornuftige tanker å bidra med å tillegg. Spolsky har tidligere jobbet i Microsoft, og driver nå et eget softwareselskap. Websiden som ble vist frem over er for noe han kaller Project Aardvark, et trainee-program for unge programmerere som skal jobbe hos hans selskap i sommer. Disse skal utvikle et fullstendig kommersielt program i sin periode hos Fog Creek. Det hele skal i tillegg filmes, og fremgangen skal legges ut på nettet underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå