LWSR54 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) har installiert min nye HK MSI neo2 plat. . og formaterte harddisken også..lagt in windows xp pro igår , etter 1 time så stopper maskinen og jeg få ikke noe strøm mer..hk dioden lyser ikke i det hele tatt.. ..på bruksanvsning er det 2 x HDD LED som man må tilkople men jeg har bare en ( resten er speaker ,sw switch....) totalt er det 6 pin som må tilkoples og jeg har bare 5 !! noen som vet hva som kan være problemet ?? hadde en abit og en epox HK før og de funket som bare det.. strømforsyning er en chill inovation 510 watt som er 5 månder gammel resten hw er 4 x 512 corsair xms x 800 xt pe 3500 amd 64 coolermaster heatpipe Endret 20. mai 2005 av LWSR54 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har du kansje for dårlig kjøling?? hvis maskinen blir for varm skrur den seg av Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 på bruksanvsning er det 2 x HDD LED som man må tilkople men jeg har bare en ( resten er speaker ,sw switch....) totalt er det 6 pin som må tilkoples og jeg har bare 5 !! noen som vet hva som kan være problemet ?? HDD LED skal kobles på JFP1 på pin nr 1 og 3. 1 er + og 3 er -. Speaker skal på JFP2 på pin 2 og 8. 2 er - og 8 er +. Reset Switch skal kobles på JFP1 på pin 5 og 7. 5 er - og 7 er +. Power Switch skal kobles på JFP1 på pin 6 og 8. 6 er + og 8 er -. Det er 2 Power Led tilkoblinger ikke 2 HDD LED som du sier. Jeg bruker JFP1 til Power Led. Pin 2 og 4. Prøv deg fram på den. Hvis du ikke får lys på første forsøk,så snu kontakten. At maskinen stopper etter 1 time høres rart ut. Tror det er et temperaturproblem eller at det er noe snodig med den PSU'en din. Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 leverte comp. pa datakjeden og de byttet stromforsying mens jeg har vaert der ... mega bra service og alt funker igjen...takk for replies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå