Øystein.F. Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Eit monster er i anmarsj. Sola går ned, og lyden av eksplosjonar kan høyrast i det fjerne. Finn fram våpenet ditt, det er tid for krig. Les mer Lenke til kommentar
Specter Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ååå sååå fett, jeg elsker den co-op playmoden, slipper å gå ut av spillet, deeeilig, og spillet ser utrolig bra ut, både spill og grafikk-messig. dette er et spill jeg skal ha meg, uten å ha sett så mye av deg virker det som et spill for meg! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 coop delen virker spennende. ellers så blir det interessant og sjå om resten av spelet klarer å levere topp underhaldning. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 er ikke dette bekreftet til pc og? mener jeg har lest det på ign eller noe. Lenke til kommentar
Specter Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 nei, skal ha det til X360, synes det er bedre å spille med en kontroll enn et tastatur faktisk, vet ikke hvorfor.. men grafikken ser bra ut, og er det noe jeg liker så er det fete spill med fete våpen, som sier KAAAAABLÆÆÆÆÆÆMMM!!!!!! DA er det fett å spille! ;D Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) er ikke dette bekreftet til pc og? mener jeg har lest det på ign eller noe. Det stemmer, kommer også på PC. Mus og tastatur, mmm... Endret 20. mai 2005 av BTK Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 er ikke dette bekreftet til pc og? mener jeg har lest det på ign eller noe. Det stemmer, kommer også på PC. Mus og tastatur, mmm... I følge Epics sjefsdesigner Cliff Bleszinski er Gears of War en eksklusiv tittel for Xbox 360, og det vil ikke komme på PC i samme tidsrom som på Microsofts nye konsoll. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Som du sier, "i samme tidsrom", det er alt "eksklusiv tittel" betyr i denne sammenhengen. Gears of War vil komme på PC en gang etter Xbox 360 releasen av spillet. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 For ikkje fram sniktitten diverre. For kun ei blank side. Har Firefox forresten. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 For ikkje fram sniktitten diverre. For kun ei blank side. Har Firefox forresten. det virker som om det var eit lite problem med visning av artikkler på det aktuelle tidspunktet. no er det ingen problem for meg å sjå artikkelen ivertfall. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dette ser utrolig bra ut Likte historien. Likte det faktum at den er basert på unreal 3 motoren. Likte grafikken. Likte Coop delen. Coop delen teller vel nesten mest, coop er genialt! Men jeg HATER!!! At alle mulige spill skal bli laget for konsoll primært om dagen. 1. Det forsinker utgivelsen på pc, som regel. 2. Det ØDELEGGER mus-følelsen... alt blir helt upresist, tilogmed spill som Halo lider av dette synes jeg. NFS U1 + 2 f.eks. Helt umulig å bruke musa i menyene omtrent. VÆR SÅ SNILL Å IKKE VÆR SÅ TEITE =) LAG SPILL TIL PC!"! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 For ikkje fram sniktitten diverre. For kun ei blank side. Har Firefox forresten. det virker som om det var eit lite problem med visning av artikkler på det aktuelle tidspunktet. no er det ingen problem for meg å sjå artikkelen ivertfall. Ja det var vel det. For no får eg artikkelen fram. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Som du sier, "i samme tidsrom", det er alt "eksklusiv tittel" betyr i denne sammenhengen. Gears of War vil komme på PC en gang etter Xbox 360 releasen av spillet. Tror at det er snakk om 3 eller 4 måneder etter release for at det skal være en "only on xbox" tittel Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det høres bra ut Da slipper vi å vente alt for lenge. Lenke til kommentar
Specter Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 men.. da er det bare å sette igang ventinga, jeg venter i spenning, noen her som vet hvor man kan sette seg på venteliste til xbox360 og gears of war pakke Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 er ikke dette launch title? skulle tro det egentlig. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Dette spillet blir STORT, i den forstand at dette setter litt grunnlaget på hva som er mulig med xbox360. Unreal Engine 3 kommer til å bli vanvittig bra, er vel en del her som har sett de videoene av UE3 som finnes på nettet. Har selv siklet på denne helt siden de første bildene poppa fram. Om ikke spillet blir BRA, så er det i allefall noe å spille bare for å briefe til kompisene. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg