Gå til innhold

Noen som spiller Americas Army?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare hopp ut å vent med å vende på deg før du ser sirkelen. Så tar du bare den veien du ser sirkelen er. så enkelt er det.

ta heller å gru deg til special force treninga huff det er vanskeli. :roll:

Endret av CHB3
Lenke til kommentar
Bare hopp ut å vent med å vende på deg før du ser sirkelen. Så tar du bare den veien du ser sirkelen er. så enkelt er det.

Er nå ikke så vanskelig, men det tar laaaang tid!

28 i Honour her!

Lenke til kommentar

Er nå ikke så vanskelig, men det tar laaaang tid!

28 i Honour her!

Selve spørsmålene og det der er lett for det fant jeg på nette.

Men å snike seg rundt det brukte jeg MANGE timer på å klare.

Brukte sikkert rundt 20-30 tima.

Lenke til kommentar
Selve spørsmålene og det der er lett for det fant jeg på nette.

Men å snike seg rundt det brukte jeg MANGE timer på å klare.

Brukte sikkert rundt 20-30 tima.

Jeg klarte spørsmålene uten å måtte "jukse" eller egentlig høre etter på leksjonene..hva sier det om meg :blush:

Honour points blir kalkulert utifra goals og total score ja.

Dvs. du må ha 1000 (eller ett eller annet annet tall jeg ikke husker) i score sammenlagt for å gå opp 1 honour points... (ikke i samme sesjon, det samler seg opp...)

D.v.s. at hvis du får for mange negative points (for å dø for mange ganger uten å få poeng eller ved å drepe lagkamerater) så kan det ta ganske lang tid å gaine honour points :) (er ikke sikker på om man kan miste dem også slik, eller om de er trygge så lenge du har fått det..)

Lenke til kommentar
Honour points blir kalkulert utifra goals og total score ja.

Dvs. du må ha 1000 (eller ett eller annet annet tall jeg ikke husker) i score sammenlagt for å gå opp 1 honour points... (ikke i samme sesjon, det samler seg opp...)

D.v.s. at hvis du får for mange negative points (for å dø for mange ganger uten å få poeng eller ved å drepe lagkamerater) så kan det ta ganske lang tid å gaine honour points :) (er ikke sikker på om man kan miste dem også slik, eller om de er trygge så lenge du har fått det..)

1000poeng = 1Honour

Du kan også miste honour.

Du må spille på Honour servere for at poengene skal bli registrert i brukeren din.. Du ser hva som er hva med symbol forrann servere navnene

Lenke til kommentar

Jeg husker første gang jeg spilte spillet. Da klarte jeg å trowe en nade i starten sånn at nesten alle teammates dør trur det var 2 ellr 3 igjen. Da var det rett i fengsel.

Dette er min største spill "lol" jeg noen gang har hadt.

Lenke til kommentar
Du må spille på Honour servere for at poengene skal bli registrert i brukeren din.. Du ser hva som er hva med symbol forrann servere navnene.

Og det står som oftes i namnet på serveren. Forresten stjerne er vel symbolet for honour/offisielle serverar.

Det er ikkje noko stas å komme i fengselet nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...