Gå til innhold

Tilbakemelding på webside!

Anbefalte innlegg

Har mekka en hjemmeside til et lite firma jeg og en kompis har. Kan lite html, så det meste er gjort grafisk i frontpage/dreamwaver. Sees best i 1024x768 med IE. Noen små feil i opera/firefox. Bildene er heller ikke komprimert til det ytterste. Er klar over det og skal fixe det. NB! Vet domene peker til en freewebskonto. Skal forandre dette straks jeg har satt opp en server :)

Ellers vil jeg veldig gjerne ha tilbakemelding på design og forandringer.

Blir glad for all kritikk! :thumbup:

Mvh Håvard

Link

Funker ikke linken er siden www.kreativideo.com

Endret av The_Prytzinator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- For mørk og dyster

- Kjip meny

- Hva skal grafikken forestille?

- Mye tullekode

<p align="center"><font color="#FFFFFF" style="font-size: 10pt">

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<u><br>

</p>

Lenke til kommentar

- Klar over tullekode :) Men kan dessverre ikke html så umulig for meg å endre.

- Hva like du ikke med menyen?

- Er klar over at den er mørk og dyster, har planer om å sprite den litt opp :)

- Grafikken skal ikke forestille noe :) abstrakt.

Lenke til kommentar

Du overdriver kanskje litt med alle layerstylene dine?

Fjern de overdrevne effektene og gjør det litt mer rent og pent.

Jeg vil råde deg til å få litt inspirasjon fra litt annerledes sider. Et knippe sider du kan få litt inspirasjon fra:

Mezzoblue

Acopy

Paradoxia.

Prøv å lage litt mer rene og pene sider. Fjern alt med dysterheten og legg til friske farger og gjør alt litt lysere!

Edit: la til litt mer info :)

Endret av Tready
Lenke til kommentar
Du overdriver kanskje litt med alle layerstylene dine?

Fjern de overdrevne effektene og gjør det litt mer rent og pent.

Jeg vil råde deg til å få litt inspirasjon fra litt annerledes sider. Et knippe sider du kan få litt inspirasjon fra:

Mezzoblue

Acopy

Paradoxia.

Prøv å lage litt mer rene og pene sider. Fjern alt med dysterheten og legg til friske farger og gjør alt litt lysere!

Edit: la til litt mer info :)

den paradoxia siden avar jo uberstygg, men resten var bra.

prytzinator jeg liker dette web designet, det minner meg om det kalde nord norge med dis liggende på isen i natten eller no slikt.

jeg ville kanskje gjort fargene LITT lysere, bare sånn for å utdype det litt mer.

Lenke til kommentar

Off topic:

Synes du paradoxia er stygg? Fy deg! :nei:

On topic:

Er enig i hva de andre sier, den er mørk, dyster og kjedelig! Ser ikke noe potensiale i siden.. Den passer dårlig som firma side mener jeg.

Tips fra meg: Start på nytt. Nå har du sikkert mer erfaring og kan sikkert lage noe bedre. :)

Lenke til kommentar

Off topic:

Jepp. Enig mats89. For øvrig syns jeg paradoxia.org var en MEGET vakker side. Nydelig gjennomført! Frøken joltaire så sikkert bare tema "invasjon/invitasjon" elns. Jeg likte unasett det temaet og jeg. Likte alt bortsett fra "spider".

On topic:

Ja, jobber med ny stil nå. Har lagt ut index-siden. Men syns ikke det ble det HELT store.. tror den lcdskjermen som markerer menyen skal bort. Det ser mest dumt ut.

Men tar gjerne imot tilbakemeldiger på den stilen også. Ellers skal man kunne trykke på HELE knappen, ikke bare teksten. + at d skal komme :hover på sidemenyen og "background: repeat: no repeat" på bakgrunnsbilde.

NB! Har ikke forandret de andre sidene så det ser helt jævlig ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...