Zeph Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Duck Hunt skal også bli gøyalt og ta et gjensyn med, samt det frisbee/ leirduer(hjelp: hvordan staves det... ) spillet? Husker ikke navnet. Clay Shooting *sjekke QXL for NES maskiner* Endret 23. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har alle NES spillene inne på Xboxen. Artig å sette seg ned når man kjeder seg, å mimre litt tilbake. NESspill skal KUN spilles på NES man orginal Nintendo NES kontroll ikke noen form for kopieringer eller lingnene det bør straffes med en veldig ille form for tortur Er veldig glad i Xbox kontrolleren(nærmere bestemt den store), så jeg kunne ikke drømt om å bytte den ut mot en "flat, uergonomisk" kontroll. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Skal prøve min NES på TV'n i stua. Da bør det vel for filleren funke... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har alle NES spillene inne på Xboxen. Artig å sette seg ned når man kjeder seg, å mimre litt tilbake. NESspill skal KUN spilles på NES man orginal Nintendo NES kontroll ikke noen form for kopieringer eller lingnene det bør straffes med en veldig ille form for tortur Er veldig glad i Xbox kontrolleren(nærmere bestemt den store), så jeg kunne ikke drømt om å bytte den ut mot en "flat, uergonomisk" kontroll. Det er snakk om NES her, kan ikkje blande inn andre kontroller der i gården. NES er hellig. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Gode kjære barndom : Super Mario Bros 1,2,3 Zelda 1 og 2 Metroid Castlevania. Mimre Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Metroid! Ah, det var saker i "gamle" dager. Digget å komme til bossen. Hjernen -Jar Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 NINTENDO world cup, skyt artig!!! Holdt på med det spillet fra jeg var 4 år! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Likte aldri Super Mario Bros 2. Syns det var så rart, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Super Mario Bros 2 var rett og slett anerledes, likte det veldig pga at det var en liten og veldig fint laget eventyrverden med veldig mange hemeligheter. Men ble ikke veggis av den grun Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Tenkte bare at jeg skulle poste link til en fil som viser en som virkelig kunne spille Super Mario 3 Og her har vi en som var flink til å spille Super Mario 1 Endret 24. juni 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tenkte bare at jeg skulle poste link til en fil som viser en som virkelig kunne spille Super Mario 3 Og her har vi en som var flink til å spille Super Mario 1 Har sett de begge, det er helt sykt. Gi meg tid så skal jeg gjøre det samme med zelda.. Hmm. Tror jeg står over, bruker altfor lang tid likevel.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg var veldig glad i Track'n field 2 (skrives ikke sånn tenker jeg). Friidrettspillet. Lurer på om jeg får tak i det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Så de filmene som ble linket til her. Kjære vakre vene!! Men på noe så det ut som han var nær ting som skulle drept han. Hadde han en skjult drakt på seg kanskje Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har en NES nå som jeg tror fungerer i blandt (lenge siden jeg har prøvd den). Med sånn pistol og greier! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Håper og tror at pistolen min er i kjelleren. Mener jeg så den for noen mnder siden... Tenkte jeg skulle sette opp NES'n i stua og håpe på det beste, etterpå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jepp, da testa jeg det. Og det fungerer ikke. Får be tvmann-naboen om hjelp. Ville spille nååå... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 i klippet fra SMB3 er det brukt emulator samt stepping og rewind slik at alt gikk glatt...dog er det meste av de rene plattformgreiene fult mulig. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvordan renser man nes kassetter? Eller evt. selve maskinen. Viss eks. det tar noen forsøk før spillene vil kjøre osv? Har ikke fått nesen enda, får den rett over helgen (can't wait) men husker den var slik sist jeg brukte den. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 denne guiden kan hjelpe http://www.atarihq.com/tsr/special/cleaning.html ...har selv aldri trengt noe mer kraftig enn trykkluft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 bla bla bla... Hadde forresten det rulleskøytespillet og, (noe som egentlig er et fryktelig rart konsept når jeg tenker over det). Det er faktisk helt rikti! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå