Gå til innhold

Den store NES tråden

Anbefalte innlegg

Duck Hunt skal også bli gøyalt og ta et gjensyn med, samt det frisbee/ leirduer(hjelp: hvordan staves det...  :whistle: ) spillet? Husker ikke navnet.

Clay Shooting ;)

*sjekke QXL for NES maskiner*

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har alle NES spillene inne på Xboxen. Artig å sette seg ned når man kjeder seg, å mimre litt tilbake. :)

NESspill skal KUN spilles på NES man orginal Nintendo NES kontroll :yes:

ikke noen form for kopieringer eller lingnene det bør straffes med en veldig ille form for tortur :evil:

Er veldig glad i Xbox kontrolleren(nærmere bestemt den store), så jeg kunne ikke drømt om å bytte den ut mot en "flat, uergonomisk" kontroll.

Lenke til kommentar
Har alle NES spillene inne på Xboxen. Artig å sette seg ned når man kjeder seg, å mimre litt tilbake. :)

NESspill skal KUN spilles på NES man orginal Nintendo NES kontroll :yes:

ikke noen form for kopieringer eller lingnene det bør straffes med en veldig ille form for tortur :evil:

Er veldig glad i Xbox kontrolleren(nærmere bestemt den store), så jeg kunne ikke drømt om å bytte den ut mot en "flat, uergonomisk" kontroll.

Det er snakk om NES her, kan ikkje blande inn andre kontroller der i gården. NES er hellig. :w00t:

Lenke til kommentar

Hvordan renser man nes kassetter? Eller evt. selve maskinen. Viss eks. det tar noen forsøk før spillene vil kjøre osv? Har ikke fått nesen enda, får den rett over helgen (can't wait) men husker den var slik sist jeg brukte den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
bla bla bla...

Hadde forresten det rulleskøytespillet og, (noe som egentlig er et fryktelig rart konsept når jeg tenker over det).

Det er faktisk helt rikti! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...