Jaffe Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Haha! En kan faktisk OVERKLOKKE NES'en fra normale 1.79Mhz til 2.x Mhz! Aner ikke hvordan, men det var en guide på www.epicgamers.uk eller noe sånt, men den siden er nede nå.. EDIT: Fant siden! http://www.epicgaming.us/nes_oc/howto.php Endret 15. juni 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Grunnet behov for musikkutstyr selger jeg min kjære NES maskin, samt 10 spill. Dersom noen er intr, sjekk på qxl. Spillene er Turtles 2, snake`s revenge, bucky O`hare, little samson, battletoads, ghosts`n`goblins, super mario bros, tetris, nintendo world cup og rad gravity. 4 kontroller og multitap følger med. Maskinen selges i original eske, og 6 av spillene har også original esker og manualer. Det gjor vondt, men jeg trenger musikkutstyr... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Grunnet behov for musikkutstyr selger jeg min kjære NES maskin, samt 10 spill.Dersom noen er intr, sjekk på qxl. Spillene er Turtles 2, snake`s revenge, bucky O`hare, little samson, battletoads, ghosts`n`goblins, super mario bros, tetris, nintendo world cup og rad gravity. 4 kontroller og multitap følger med. Maskinen selges i original eske, og 6 av spillene har også original esker og manualer. Det gjor vondt, men jeg trenger musikkutstyr... Syns den var litt for dyr... Er ikke verdt mer enn tusenlappen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 http://www.nes.com.br/tela-best-chip.gif *Mimre* Det var et morsomt spill ja, og så husker jeg et fotballspill. Man kunne ta sånn superspark, og hvis man traff motspillerne ble de liggende resten av kampen. Hadde ingen av disse spillene selv, jeg tror bare jeg hadde Mario og Duck Hunt, i en sånn samlepakke. SNES derimot har jeg mye av. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) http://www.nes.com.br/tela-best-chip.gif *Mimre* Det var et morsomt spill ja, og så husker jeg et fotballspill. Man kunne ta sånn superspark, og hvis man traff motspillerne ble de liggende resten av kampen. Hadde ingen av disse spillene selv, jeg tror bare jeg hadde Mario og Duck Hunt, i en sånn samlepakke. SNES derimot har jeg mye av. Nintendo world cup heter det fotball spillet btw det er vel det eneste fotballspillet jeg liker jeg ler fortsatt da jeg tar superspark og keepern ligger nede EDIT:Hater deg Leif Endret 18. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ja herre det var gøy... Husker at det var ikke West Germany i finalen det var vanskelig å slå, det var Argentina i semi'n, for de løp så innigranskauen fort... Husker nesten koda for å komme rett til finalen og,,,Lurer på om den ikke starta på 126 ett eller annet. Leste også en plass om spillet at det var veldig relistisk :!: Du blåser jo ut øya på folkene når du takler dem, og det finns ikke dommer Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Nå kan dere lære dere NES Programmering hvis dere vil Har laga en guide: http://j-soft.servehttp.com/forum/nesasm.txt NB: Bør lagres og åpnes i notepad (gedit o.l for linux) for å få rett formatering på teksten! Ved åpning i notepad, ta på WordWrap eller tekstbryting (avhengig av språk) for å slippe å måtte lese langt bortover! Endret 18. juni 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 var hjemom og henta nes'en min her om dagen.. tidens maskin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg får ikke min til å fungere på den TV'n jeg har nå. Meget irriterende, siden det er den eneste konsollen jeg har til TV. Husker ikke hvordan vi gjorde det på forrige TV'n. Det er videokanalen den kommer på? Jeg har ingen spess videokanal, kan se video på alle kanalene.. Men det funker ikke Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Jeg får ikke min til å fungere på den TV'n jeg har nå. Meget irriterende, siden det er den eneste konsollen jeg har til TV.Husker ikke hvordan vi gjorde det på forrige TV'n. Det er videokanalen den kommer på? Jeg har ingen spess videokanal, kan se video på alle kanalene.. Men det funker ikke Den har komposittutgang også! Gul og rød kabel, slik som DVD-spillere osv. bruker! Da vil TV'en automatisk finne den på "AV"-kanalen. EDIT: Hvis du ikke har komposittinngang på TV'en, kan du enten kjøpe en Scart-kontakt, eller prøve med antenne-metoden igjen, men denne gangen søker du etter kanaler! Endret 19. juni 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 EDIT: Hvis du ikke har komposittinngang på TV'en, kan du enten kjøpe en Scart-kontakt, eller prøve med antenne-metoden igjen, men denne gangen søker du etter kanaler! Klarer ikke søke på TV'n min. Ikke noen i familien heller, hehe. Måtte få hjelp av en nabo som driver med slikt til vanlig. Burde kanskje få tak i han igjen. Savner å spille NES. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 EDIT: Hvis du ikke har komposittinngang på TV'en, kan du enten kjøpe en Scart-kontakt, eller prøve med antenne-metoden igjen, men denne gangen søker du etter kanaler! Klarer ikke søke på TV'n min. Ikke noen i familien heller, hehe. Måtte få hjelp av en nabo som driver med slikt til vanlig. Burde kanskje få tak i han igjen. Savner å spille NES. Som sagt før, du kan bruke komposittvideo rett i TV'en, og hvis TV'en ikke har komposittinngang (sånn gul og rød), kan du kjøpe en Scart-adapter. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har alle NES spillene inne på Xboxen. Artig å sette seg ned når man kjeder seg, å mimre litt tilbake. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Har alle NES spillene inne på Xboxen. Artig å sette seg ned når man kjeder seg, å mimre litt tilbake. NESspill skal KUN spilles på NES man orginal Nintendo NES kontroll ikke noen form for kopieringer eller lingnene det bør straffes med en veldig ille form for tortur Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Som sagt før, du kan bruke komposittvideo rett i TV'en, og hvis TV'en ikke har komposittinngang (sånn gul og rød), kan du kjøpe en Scart-adapter. Har gul og rød. Brukte de for å få lyd i NES. Har spilt det på denne TV'n en gang, men nå vil det ikke mer. Aner ikke hvorfor det ikke vil nå.. Hva er Scart-adapter? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Som sagt før, du kan bruke komposittvideo rett i TV'en, og hvis TV'en ikke har komposittinngang (sånn gul og rød), kan du kjøpe en Scart-adapter. Har gul og rød. Brukte de for å få lyd i NES. Har spilt det på denne TV'n en gang, men nå vil det ikke mer. Aner ikke hvorfor det ikke vil nå.. Hva er Scart-adapter? Scart er en slik så da trenger du bare en sånn og to Slike kabler lykke til Lenke til kommentar
amarios Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 dette er vel litt OT men: Skal ikke "Den store NES tården" heller hete "Den store NES tråden"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Super Mario Bros Super Mario Bros. 2 Super Mario Bros 3 Duck Hunt Little Nemo: The Dream Master Eliminator Boat Duel MC Kids Batman World Cup Soccer The Legend Of Zelda Donkey Kong Chip 'n Dale: Rescue Rangers 2 Duck Tales Operation Wolf Paperboy 2 Prince Of Persia Ski Or Die Spiritual Warfare Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Tetris Super Off Road Eit par av mine uforglemmelige klassikere. Endret 19. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det heter vel egentlig TRÅD og ikke TÅRD? Just a reminder... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Haha, hadde glemt Chip 'n Dale! Jeg sugde i det. Noen som vet hvor man får kjøpt NES-spill? Man får vel bare tak i brukte nå for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå