Dav1D Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvilket spill-firma synes du er best til å lage spill? Det synes jeg er litt vanskelig for mange firmaer lager så forskjellige og brae spill, men jeg liker LucasArts og Konami veldig godt da. Lenke til kommentar
Specter Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Squaresoft ( også i "Square", "Square Enix" ) SEFF! de har lagd Final Fantasy jooooo! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Konami lager vel ikke spillene, de bare utgir dem. Uansett så liker jeg Rockstar sine spill, og Squaresoft sine. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Konami lager vel ikke spillene, de bare utgir dem. Uansett så liker jeg Rockstar sine spill, og Squaresoft sine. nope Konami lager spillene selv. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Squaresoft de har lagd Final Fantasy. Brukt en del timer på FF spillene Endret 20. mai 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Vanskelig å si da mange studio kun har laget et/én god serie og ingenting annet og mange gode av de virkelig gode spillstudioene er lagt ned med tiden. Men navn som slår meg er: Crytek - FarCry Valve - HL (1+2) BIS - Operation Flashpoint Bethesda - Elder Scrolls serien Ion Storm lagde kanskje verdens beste FPS/RPG: "Deus Ex" men oppfølgeren var en solid dose bæsj i forhold så dermed er det vanskelig å si at det er et gejnnomført "bra" Studio. Endret 20. mai 2005 av Vice Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Blizzard, Ubi Soft, Valve og Konami har sjeldent laget noen flopper. De har masse geniale spill (splinter cell, MGS-serien, Half-life og WoW) og har et godt og ikke minst jevnt nivå på spillene de lager! Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Garantert Blizzard og Valve. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Ea games - Battlefield Rockstar - Gta Ubisoft Edit: Homoleif Endret 20. mai 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Bohemia Interactive Studios Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Red Storm, Ubi Soft, BiS, id Software, Raven Software, osv. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Valve seff. Lagd tidenes 2 beste FPS. Det er en prestasjon det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå