Dinsdale Skrevet 15. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2002 Har lest at dette skal være effektivt, men kan noen fortelle meg hvordan dette gjøres, er det som med et skjermkort....et program liksom?? Er litt grønn på akkurat dette ja...:smile:) Kan vel legge til:CPU Athlon XP/MP/4 1460, FSB 66 mhz. [ Denne Melding var redigert av: Dinsdale på 2002-07-15 09:57 ] Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 15. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 09:49, Dinsdale skrev:Har lest at dette skal være effektivt, men kan noen fortelle meg hvordan dette gjøres, er det som med et skjermkort....et program liksom??Er litt grønn på akkurat dette ja...:smile:)Kan vel legge til:CPU Athlon XP/MP/4 1460, FSB 66 mhz.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dinsdale på 2002-07-15 09:57 ]</font> LITT grønn ?!? ... :wink: Athlon 4 ? hva.... hm... FSB 66 ?!?! joda.... Overklokking av CPU foregår for det meste i BIOS. Jeg foreslår at du tar en kikk på NYBEGYNNERGUIDEN del 1-4(ellerno). Der står det meste greit forklart. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå