RBW Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ATIs AMR med master og slave ATIs teknologi for flere skjermkort i samme system blir basert på et master og slave-prinsipp. Dagens skjermkort vil kun fungere som slave. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dette høres dessverre altfor komplisert og knotete ut. Kunne de ikke lisensiert eller reverse engineered NVidia sin teknologi. I tillegg ser det jo ut til at Intel sine fremtidige chipset vil være kompatibel med NVidia SLI. Bommert fra ATi IMHO. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 SLI, DualGFX, AMR, når kommer dualkjerne GPU/VPU ? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Og med integrert PhysX på skjermkortet Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 synes dette virker helt topp jeg. har et 850pro kort, jeg vil gjerne bruke videre framfor å kjøpe to nye kort Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 synes dette virker helt topp jeg. har et 850pro kort, jeg vil gjerne bruke videre framfor å kjøpe to nye kort Enig. Synes dette virker bedre enn nvidia sin løsning. Eneste minuset er vel at jeg har et nvidia kort nå Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Genialt, da blir det vel x800+r520 på meg Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Kjenner jeg ATi rett kommer disse "master-kortene" til å bli umulige å få tak i... Iallefall med det første... Er også spent på om det faktisk går ann å kombinere R520 (shader model 3) med kort som ikke støtter det R4x0 serien... Tror det ikke før jeg får se det men... Endret 20. mai 2005 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Raptor' date='20/05/2005 : 11:54'] Er også spent på om det faktisk går ann å kombinere R520 (shader model 3) med kort som ikke støtter det R4x0 serien... Tror det ikke før jeg får se det men... Mulig R520 kortet tar seg av den delen... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det blir vel antagelig et krav at begge kortene bruker PCIe nå. Hvis ikke så er jo dette helt konge. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det blir vel antagelig et krav at begge kortene bruker PCIe nå. Hvis ikke så er jo dette helt konge. PCI-E er det nok Virker bedre enn SLI, siden du kan bruke forkjellige kort. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det blir vel antagelig et krav at begge kortene bruker PCIe nå. Hvis ikke så er jo dette helt konge. Regner med at det hadde blitt litt for håpløst med et kort på agp bus og et på pci-e Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det blir vel antagelig et krav at begge kortene bruker PCIe nå. Hvis ikke så er jo dette helt konge. Regner med at det hadde blitt litt for håpløst med et kort på agp bus og et på pci-e Hadde sikkert blitt en beta katastrofe. Siden de kjører på helt forskjellige frekvenser og båndbredde Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 dette hovedkorte her hørtest greit ut Men tanke på X850XT pe samt et R520 Men kjenner jeg meg rett så blir det nok en R520 eller to i dual modus Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva med barnesykdommer dere... nVidia nForce4 SLI har vært på markedet en stund nå. Drivere blir bare bedre og bedre. Så her har vel nVidia en fordel. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er ganske interesant at ATi kommer til å ha en ekstern kobling mellom kortene... Lenge var jo ryktene at de ikke skulle ha noen kobling med kortene... Så vil ikke ta noe for gitt før faktisk ATi demonsterer det public, og vi får se noen tester på det Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er vel en fordel med to like kort. Som jeg har nevnt tidligere; jeg like ikke helt retningen utviklingen går i for tiden. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det at Fudo stadig blir utsatt har vel kanskje en sammenheng med at ATI vil ha ut MVU/AMR først? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det virker da som en mye bedre løsning enn SLI. Kjøp først ett, og ett år eller 2 senere kjøp hvilket som helst annet, og slippe å tenke på at de skal passe sammen. Og hvis ATI har funnet en løsninge med å ikke trenge driverstøtte for hvert enkelt spill, så er dette konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå