ådne Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Startet på et nytt design i dag... Hva bør gjøres bedre/annerledes? Bør bakgrunnsfargen endres? Er størrelsen grei? Annet? Setter pris kommentarer! EDIT: Glemte visst å legge ved bilde Endret 20. mai 2005 av ådne Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Siden var veldig kjedelig. En ting som ødelegger inntrykket er typografien (teksten). Svart tekst på hvit bakgrunn er vanligvis kjedelig. Jeg ville eksprimentert med mer farger, nyanser og noen forsiktige gradienter. Kanskje laget siden litt bredere og tatt vekk den stygge borderen. Eventuelt lagt til en skygge rundt hele siden. Prøv å gjøre siden litt pen, stilig og ikke minst ha skikkelig typografi. Alt ser så grumsete og kjedelig ut nå. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 - Tre farger er for lite, iallefall når de heter svart, hvit og koksgrå - Headeren ser feilplassert ut og er vanskelig å lese - Menyen er som resten ganske kjedelig Lenke til kommentar
ådne Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Takk for svar begge to! Nå har jeg endra farge på skriften og lagt til en skygge rundt... Bedre nå? Er siden like kjedelig enda? Er usikker på størrelsen på firkanten... når jeg viser den i full skjerm i nettleseren får jeg ikke med hele firkanten og jeg har 1280x oppløsning... Hva kan jeg endre farger på for å siden mer stilig og pen? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Med skyggen bør du fjerne borderen rundt. Få inn noe som ikke er grått, svart eller hvitt! www.colormixers.com Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 På Dropshadowen kan du forandre (I photoshop) distance til 0. Da bli skyggen penere. Jeg savner en header som ser litt skikkelig ut; Fjern den svarte figuren og legg inn et foto og noe pen skrift. Som ingve sa, få inn litt mer friske og spennende farger Lenke til kommentar
ådne Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Prøvde å friske opp siden litt, men synes ikke det ble noe bra! Men, kan jeg bruke den ide'en hvis jeg endrer farge, isåfall vilken farge skal jeg bruke? Skyggen skal jeg fikse på! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ble ikke noe bedre, desverre. Prøv med en annen bakgrunnsfarge enn grå. Grønn, blå, rød eller noe Lenke til kommentar
ådne Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Bakgrunnsfargen er da vel ikke grå? Hos meg er den mer grønn men... Jeg skal prøve med en annen bakgrunnsfarge..! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sorry, den er vel grønn. Ville prøvd en mørkere.. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Skiftet bakgrunnsfarge... Bedre nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå