Lasse Ma Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vet at det finnes ett program som gjør at mann kan endre serienummer på en eksisterende XP installasjon som faktisk er laget av Microsoft, men klarer ikke å finne denne. Er det noen som vet hvor jeg kan finne denne? Har fått lisens via jobb og ønsker derfor å endre serienummeret. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) finner du ikke programmet eller serienr ? prøv: magical jelly bean keyfinder: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml i options kan du forandre windows key ! Endret 20. mai 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg sender deg en link på pm for program som gjør dette på 1,2,3... Jeg tolket det som om han mente programmet. Edit: gaggen la ut linken for meg Endret 20. mai 2005 av Manx Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Du kan jo også bruke dette programmet: Windows XP Product Key Modifier. Windows_XP_Product_Key_Modifier.zip Endret 20. mai 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Takk Var prog jeg var ute etter. Nøkkel har jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå