Mafo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ukens flørt: Sweets Denne fredagen har vi valgt en snerten modell fra Sanyo. Denne kamskjellstelefonen er laget spesielt for kvinner, noe som kommer veldig klart frem, ikke minst på grunn av fargeutvalget og navnet. Ta en titt på Sweets. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dette er nok en av de fineste mobilene jeg har sett.. noensinne. Perfekt finish, perfekt fargevalg, perfekt design. Denne kamskjellstelefonen er laget for kvinner, noe produsenten ikke legger skjul på i det hele tatt. Både navnet Sweets og fargeutvalget vitner om dette. Jeg ser ikke heeeelt hva dere mener her? Har produsenten sagt at mobilen er laget for kvinner, eller insinuerer dere at rosa er en jentefarge? Lenke til kommentar
tnese Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Den med rosa farge var kanskje litt feminin, men de andre to fargene likte jeg! En flott telefon. Stilren og fancy! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Grøss og gru. Det er nesten så jeg lurer på hvilken smak de kommer med... Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Dette er nok en av de fineste mobilene jeg har sett.. noensinne. Perfekt finish, perfekt fargevalg, perfekt design. Denne kamskjellstelefonen er laget for kvinner, noe produsenten ikke legger skjul på i det hele tatt. Både navnet Sweets og fargeutvalget vitner om dette. Jeg ser ikke heeeelt hva dere mener her? Har produsenten sagt at mobilen er laget for kvinner, eller insinuerer dere at rosa er en jentefarge? Dette er nok produsentens egne utsagn ja. =) For min egen del hadde jeg ikke hatt noe imot å ha en rosa telefon. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dette er nok produsentens egne utsagn ja. =) For min egen del hadde jeg ikke hatt noe imot å ha en rosa telefon. Da er vi to Denne var veldig fin. Synd den var så stor og ikke tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg må bare få lov til å si: WOW! Det var en lekker telefon det! Den rosa var helt klart finest. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg ser ikke heeeelt hva dere mener her? Har produsenten sagt at mobilen er laget for kvinner, eller insinuerer dere at rosa er en jentefarge? Haha! Word! Rosa er ingen jentefarge, rosa er derimot en ganske knæsj farge Rooosa, jeg liker bare ting hvis de er rooosa Jentelus, jentelus! Haha! Jentelus deluxe, ja Nei, jeg er ikke dobbeltmoralist Rosa er en fin farge, men rosa mobil er jentelus deluxe Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ganske tøff og stilren mobil Hadde nok ikke valgt denne selv . Lurer på hva specs disse design mobilene har Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 tror jeg står over den der, uansett farge... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nice! "For rosa det er i-in!" Den var skikkelig fin! Litt jentete i rosa, men de andre to kan nok passe inn i stilen til hvemsomhelst. Kanskje ikke Brian Warner, mend et tar vi en annen gang. Den hadde kanskje vært litt fin i blå? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg tror kvinner har enklere for å bruke en litt ''mandig'' telefon en en mann hadde brukt en ''jente telefon'' Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg tror kvinner har enklere for å bruke en litt ''mandig'' telefon en en mann hadde brukt en ''jente telefon'' Ja, ikke sant. Du finner flere kvinner med lommeboka i jakkelomma enn du finner menn med håndveske... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 begyner det ikke å bli pop å selge "vesker" til menn for tiden da? var innom herreavdelingen for en uke siden eller noe sånt å sammen med jakker hang det noe som så mistenkelig ut som vesker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg