Benenzo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 En nyhet som sikkert dere fleste har fått med dere er Spartan Warrior VGs artikkel Joda, spillet seg kult ut, og jeg har ofte lekt med tanken om at det hadde vært kult om du kunne spille en soldat på slagmarken. Så jeg var riktig positiv innstilt på denne nye utgivelsen fra skaperne av Total War. Episk og historisk, i kjent Total War stil. Men så leser jeg dette: Som den spartanske krigeren skal du redde hjemlandet ditt fra klørne til blant annet romerne, udøde, barbarer og alt annet pakk og fanteri Finn en feil i denne teksten. Ja, du leste riktig, UDØDE! Hva i h****** gjør de der? Kanskje i Warcraft eller Lotr, men i Total War!! Er ingenting hellig mer?? Her så jeg kanskje på det nye spillet jeg skulle gå i annskaffelse av, men etter å ha lest dette må jeg heller stille meg tvilende til det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 spillet heter vel: Spartan: total warrior og har ikke noe direkte med total war spillene å gjøre, eneste like er at det er samme filma som lager begge 2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 spillet heter vel: Spartan: total warrior og har ikke noe direkte med total war spillene å gjøre, eneste like er at det er samme filma som lager begge 2 Spartan: Total War er en spin-off, slik som feks. Stargate serien var/er fra filmen, og slik som FM er fra CM-serien. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 FM er ikke en spinoff. Fm 2005 er det egentlige Cm5, men sports interactive brøt med Eidos og gikk til Sega. SI hadde rettighetene til selve gameplayet, mens Eidos har selve navnet CM. Dette hører virkelig hjemme i Total war kategorien. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 FM er ikke en spinoff. Fm 2005 er det egentlige Cm5, men sports interactive brøt med Eidos og gikk til Sega. SI hadde rettighetene til selve gameplayet, mens Eidos har selve navnet CM. Ja, vet det. Tenkte litt på det etter at jeg hadde skrevet det. Dette hører virkelig hjemme i Total war kategorien. Selvfølgelig, men det kan fortsatt betraktes som en spin-off, når navnet er det samme (Total War) men spillet handler om noe helt annet enn tidligere spill i serien har gjort. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 La oss nå holde oss on-topic dere . Jeg syns det er helt feil å blande inn troll, udøde og magiske krefter i dette spillet, det kan muligens bli mer spennende og fengende kan kanskje mange mene, men da er jo også elefanter et godt valg. (selv om romerne ikke hadde elefanter da...) TSP Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Enig med deg. "Udød" og total war passer ikke sammen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 La oss nå holde oss on-topic dere . Jeg syns det er helt feil å blande inn troll, udøde og magiske krefter i dette spillet, det kan muligens bli mer spennende og fengende kan kanskje mange mene, men da er jo også elefanter et godt valg. (selv om romerne ikke hadde elefanter da...) TSP Skal de ha troll med i spillet? Trodde dette skulle være et spill fra romertiden og ikke noe oppkok som prøver å ligne på warcraft- og Middle Earthuniverset. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis det heter Total War: Spartan Warrior så er det jo ikke nesten samme navnet, men samme navnet som Total War-serien. Forøvrig mener jeg dette kunne blitt et interresant spill, men velger å boikotte det takket være at de blander inn "udøde" i det! *hrmf* Herr Brun Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det heter ikke Total War: Spartan Warrior Det heter Spartan: Total Warrior. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det heter Spartan: Total Warrior. Men det er fortsatt en spin-off, som er laget av folka bak Rome, altså de i Total War teamet, noe som gjør saken den samme. Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Skjønte egentlig at det heter Spartan: total warrior, men jeg tok heller utgangspunkt i Vgs artikkel. De skrev Total war: Spartan warrior. Det er som nevnt tidligere en spinnoff fra Rome: total war. Det skal prøves, med udøde eller ei, og forhåpentligvis blir jeg positivt overrasket! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kampsystemet kommer kansje til å ligne litt på det de har brukt i de to nyeste Prince of Persia spillene? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det heter ikke Total War: Spartan WarriorDet heter Spartan: Total Warrior. Sikker? Det sto i vg sin artikkel at det het total war: spartan warrior, men jeg stoler egentlig mer på deg. Har du en link jeg kan se på med informasjon? Herr Brun Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Total War Det medfører riktighet at det heter Spartan: Total warrior. Vg skrev feil i sin artikkel. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Så vidt jeg kan huske har de hele veien snakket om de gamle monstrene fra diverse legender. Tviler dermed på at "undead" er noe annet enn en liten del, mulig det har noe med Hades og underverdenen og gjøre. Hadde vært morsomt om de prøvde å gjøre det litt nærmere opp mot total war, men det hadde nok ikke fenget så mange mainstream spillere. Og siden de nå skal gjøre sitt inntog på konsoll ved vi at de trenger all hjelp de kan få til å dra folk bort i fra LotR og over i deres univers. Håper en dag at de vil lage et spill for pc der du kan se et tjuetalls små romer-bataljoner marsjere mot galliske barbarer, uten at en tilfeldig hydra popper ut av skogen for å spise middag. Det ødelegger liksom litt at din venstre flanke blir spist Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Riktig, TW universet baserer seg på virkelig historie, i motsettning til LOTR og Warcraft Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tja, kan da bli morsomt dette. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 En ny trailer har komt, sjekk her: fra Gamespot. Og på IGN.com kan du finne mange videor, de er dog gamle. (det er 5 videor på 2 sider) Og hvis dere ikke visste om det: Her er siden dems! (www.totawarriorgamer.com) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå