gammern Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Lurer på om en Celeron D (Prescott med 256 cache?) vil fungere i et gammelt h/k med Intel 845GE chipset. Jeg vet at den vill passe, men vil den virke? Noen som har erfaring med å putte Celeron D i gammelt i845 h/k? Hovedkort: ABit BG7E Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du vet at HK-produsenter har en oversikt over hvilke CPU'er som er "godkjent" for HK'ene sine? Så dersom du følger linken du har postet.. og velger Test Report.. burde du finne ut av det... Jeg vil tro at ett såpass "utrangert" HK/chipset (i845) ikke støtter herken Prescott eller Celeron D (som er en "lobotomert" Prescott)... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg vet vertfall at mitt MSI 845Ultra hovedkort ikke bootet opp med en Prescott 2,4A. Lenke til kommentar
gammern Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vet vertfall at mitt MSI 845Ultra hovedkort ikke bootet opp med en Prescott 2,4A. Kom du inn i bios eller var det Windows som tryna blå under boot? XP SP2? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Maskinen startet ikke opp med prescotten. (ikke bilde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå