Jihadinmymind Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Prøvde det idag på en topp maskin... lagget som et helvete og det var generellt dårlig! Ikke bruk pengene på dette spillet! Lenke til kommentar
kimen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har problemer med boilingpoint. Det jeg har problemer med er at etter kanskje bare etter 1 og en halv time med spilling så låser spillet seg.Av og til kommer det error messages. jeg har prøvd å reinstalere og oppdatere driver. hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Campari Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Nå er ihvertfall dritten avinstallert. Det tok meg 4 timer å skjønne at Boiling Point ikke har noe å gjøre i nærheten av min PC. Litt synd egentlig, spillet hadde massevis av potensiale, men utviklerne var ikke i nærheten av å lage et klassespill. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Prøv å overse bugsene og spill et par timer til. Det er et utrolig engasjerende spill! Fant forresten tidenes bug: Gikk ut av en båt og falt nedover... uendelig... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jeg har faktisk begynt og NYTE spillet her.. ganske gøy.. men trenger tips til et mission. Dette er et CIA oppdrag som jeg får ifra agenten i andre-byen kan man si.. jeg skal hvertfall fotografere guerillja lederen, men det ser ut som jeg må storme bygget og gå helt inne på kontoret hans, bare for og ta et bilde. er det noen som har tips eller løsninger? jeg har nok guerillja på hæla fra før.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hadde samme problem Snakk med Guerilla-mannen i en av barene, og enten betal han en god del penger, eller gjør et eller to oppdrag for han, slik at du blir "venn" med dem. Da kan du gå inn og ta et bilde, uten at noen klikker av den grunn. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det som er så genialt med dette spillet er at du kan bli venn med alle, (ikke sammtidig) men hvis du er uvenn med en av de gruppene kan du bli venn med de igjen, det likte jeg. Og som en annen skrev her så er spillet ganske så underholdende hvis man overser de mange bugsene i spillet. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Spillet var litt kjedelig i starten, men etterhvert ble det mye bedre. Hvis du ser bort fra de veldig mange buggene er spillet veldig underholdene. Det er en del dødtid i spillet, men det er verdt det... Men dette spillet kunne vært SÅ mye mer! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kunne vært litt mer underholdende bilturer. Som sagt er dødtiden helt forferdelig til tider, bortsett fra når du kjører båt. Der trenger du ikke holde inne forover-tasten, så du kan sette den på riktig kurs og så deg ned foran tvn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Finnes det noe Demo til spillet? Tror jeg prøver å "anskaffe" spiller, og så vurderer om jeg gidder å kjøpe det. Ble veldig usikker etter å ha lest det som har blitt skrevet her. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jau det høres litt interessant ut, men kan noen si fra hvis det kommer en patch som fikser brorparten av alle bugs? Av prinsipp kjøper jeg ikke uferdige spill Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det har som sagt kommet ut en patch, men det er til den amerikanske versjonen. Leste et sted at Atari hadde sagt at en oppdatering snart var på vei, spørsmålet er bare om interessen for spillet har sluknet innen den tid. Nå er det bare 5 dager til GTA:SA til PC uansett Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hmm... it's more like 8 days anyway... Tror de fleste som har kjøpt dette spillet trodde at maskinene deres skulle klare å kjøre dette laggfritt med 512MB RAM... Dette er da Minimun Requirements og for en gangs skyld så ER det også minimum! Jeg sier ikke at det kjører laggfritt på min pc, og heller ikke at det er noe av det beste jeg har prøvd... Men det er tross alt et bra spill, om man ser gjennom feilene... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror de fleste som har kjøpt dette spillet trodde at maskinene deres skulle klare å kjøre dette laggfritt med 512MB RAM... Dette er da Minimun Requirements og for en gangs skyld så ER det også minimum! ja, jeg har "kjøpt" ( :!: ) spillet nå, og har testet det. igjen da kan jeg ikke skjønne hvordan det kan lagge på noen av pc'ene som har blitt beskrevet her, annet enn mengde ram. jeg har 1gb ram, et 9600xt kort og en 2.6ghz prosessor, og det går 98% laggfritt, med ok grafikk. har ikke prøvd å sette den opp, men skal gjøre det i morgen. jeg har også prøvd det litt nå, og annet enn at det er vansklig å kjøre bil, syntes jeg spillet var veldig bra. skjønner ikke hva dere alle har mot det jeg vil anbefale det, så lenge du klarer å sette ned grafikken og sånt nok. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Leste et sted at Atari hadde sagt at en oppdatering snart var på vei[...]Joda, de skrev følgende på nettsiden sin her i går: The site was down for a day due to overflooding. Sorry for inconvinience. We are working hardly on European patch and it will be finished really soon.Med andre ord jobber de nesten ikke med patchen, men de vil likevel klare å ferdigstille den snart! Så dette tyder på at feilene i spillet er utrolig enkle å rette opp med tanke på arbeidskrafta det trengs for å fikse dem. Med andre ord sløva de mye mer enn vi opprinnelig trodde i utviklinga av spillet? De har nå forandret teksten til "hard" i stedet, gir jo ikke halvparten så artig mening dog. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hehe. Working hardly er jo ikke særlig god engelsk nei. Men hadde det stått "we are hardly working" ville det vært mer beskrivende Neida, de gjør sikkert så godt de kan. Btw, GTA: SA kommer ut den 7. USA, og den 10. i Norge, så jeg hadde rett Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fikk tak i det i går, litt utpå ettermiddagen. Siden da har jeg ikke sovet. Jeg har spilt det helt siden i går frem til nå for ca. 15 minutter siden. Satan for et BRA spill!! Som jeg sa i en annen tråd her, det er utallige bugs, og AIen er heller på nullpunktet, dessuten er kjøringa litt laff (men egentlig ikke, når du bare venner deg til det). Og så var det jo den forbanna hakkinga, spesielt når du kjører! Jeg blir jo GAL! For ikke å snakke om hvor lang tid man må vente før spillet i det hele tatt startes skikkelig! MEN! That's right! Det finnes et men her! Spillet er jo så sinnsykt bra like vel! Grafikken suger da ikke! Jo, den er foreldet, men den er jo kjempevakker! På mange måter minner dette om Gothic 2 (nok et genialt RPG), da begge to inneholder store vandre-arealer som kan utforskes right from the start, flere motstridende "laug", foreldet (men like vel vakker) grafikk, laber AI, en god del bugs, og forferdelig avhengighetsdannende! Etter å ha spilt Boiling Point i fem minutter, VISSTE jeg at jeg var forelsket! Det er vel egentlig bare tre spill jeg har forelsket meg i, i alle fall sånn skikkelig, og de er Star Wars: Knights Of The Old Republic, Gothic 2, og nå Boiling Point: Road To Hell! Boiling Point er jo så forbanna originalt også! Masse fete features, slik som måten man sjekker hvor mye klokka er, osv. Og selve settingen, da! Hvor ofte har det kommet ut et rollespill satt i Sør-Afrikas tette jungler? Jeg kan i alle fall ikke komme på noen! Men det er jo rart, for det passer jo så ypperlig! Jungel, indianere, mafia, skurker og banditter, en hær som slåsser mot frihetskjempere og guerilla, stor våpentilgjengelighet, korrupsjon, mulighet til å gjøre hva man vil (om man bare er slu nok), osv osv! Jeg skulle med glede skrive mye mer, men nå er jeg så trøtt etter det mange timer med enmannsdataparty, eller "PvN-date" som man godt kan kalle det, at jeg holder på å falle om. Og jeg beklager for at jeg (helt sikkert) har skrevet ganse så rotete, og dere finner sikkert mange skrivefeil, men dette er igjen fordi jeg har skrevet på ren (kjærlighets)impuls, og fordi jeg er så forbanna trøtt. Vent på patchene som BØR komme, kjøp det, og nyt det. I know I will. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Mine erfaringer om dette spillet er, ikke prøv å kjør det på en maskin med 512MB ram, 1900+ CPU, og GeForce 4 ti4200 skjermkort... Det gikk heller dårlig. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Mine erfaringer om dette spillet er, ikke prøv å kjør det på en maskin med 512MB ram, 1900+ CPU, og GeForce 4 ti4200 skjermkort... Det gikk heller dårlig. Ikke å anbefale det der nei Selv kjører jeg med alt på det laveste med 1024MB ram, Intel P4 2,66 Ghz prosessor og ati radeon 9700 pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå