Gå til innhold

Boiling Point RTH - Erfaringer? (slippes 20.5 )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes spillet var helt greit. god ide, men de kunne liksegodt brukt cry-engine, da denne ser bedre ut og krever mindre. syntes at det bugger litt, men en patch eller 2 så løser det seg.

håper på flere slike spill framover, lei av å løpe i trange ganger  :p

vi har jo stalker da, vis det noen gang kommer.

Helt enig med deg hadde gjort spillet så mye bedre. Men jeg liker det uansett jeg selv om det var uvant de første 20 minuttene. ;)

EDIT: Er det bare hos meg at lyden er elendig. Av og til når du snakker med folk så mister jeg talen. Altså Saul (spillekarakteren) har utrolig lav stemme, hører nesten ikke en drit når han snakker. :mad:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

ble veldig skuffa når jeg satte meg ned spillet i dag..

det er sånne småting som er forbanna vanskelige.. å kjøre bilen er ganske vanskelig, men blir bedre etterhvert.. MASSE bugs. pluss at jeg alltid klarer og kjøre på sivile eller mafia, (skal ikke så mye til), så de blir fiender med meg :(

Lenke til kommentar

Sier som så mange: Spillet ble Atarifisert.

Først ble navnet skiftet fra Xenus til Boiling Point: Road to Hell. Noe Atari antakeligvis tenkte ville selge bedre. Og det er godt mulig de har rett. Utviklerne har holdt på med Xenus i årevis, og det er ganske nylig at de fikk Atari som utgiver, vil jeg tro. Og Atari er kjent for å presse spill ut før de er ferdige. Husk Driv3r.

Så fjernet de den opprinnelige hovedpersonen og satt inn en semi-kjent Hollywood-skuespiller, antakeligvis for å selge noen få kopier til.

Så presser de spillet ut døren før utviklerne får tid til å protestere. Det er uhyre åpenbart at de hoppet rett over QA. Spillet er så fullt av tydelige bugs de kunne ha funnet på 5 minutter. De måtte ikke engang lete. Spillere fant dem bare minutter etter de hadde begynt å spille. Hadde de hatt en QA på spillet, ville i hvert fall disse helt åpenbare feilene vært rettet opp i. Ganske avslørende, spør du meg.

Atari, you bastard.

Endret av Erling E.
Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt ganske lenge, og må si meg delvis uenig i de forrige uttalelsene. Når man har satt seg inn i spillet, og ignorerer alle de små bugsene som etter hvert egentlig ikke blir så plagsomme (bortsett fra at lyden faller ut, det er ikke så morro), så blir spillet utrolig bra.

Jeg spiller på 800x600 og da går spillet 90% knirkefritt. Det tar ikke like lang tid å loade spillet, og den eneste hakkingen er de første 5 sekundene. Jeg skal i hvertfall fortsette å spille dette til GTA: SA kommer om 13 dager.

Lenke til kommentar

Husk at mye av grunnen til at dette spillet lagger så mye er rett og slett at det krever et veldig kraftig skjermkort, ihvertfall hvis man har tenkt å spille i høye oppløsninger. Så enten et X800XT og oppover eller et GeForce 6800GT og oppover vil gjøre spilleoplevelsen ganske bra. Men er forståeligt at ikke alle har disse kortene. ;)

Lenke til kommentar

det at lyden faller ut i samtalene du har tror jeg er normalt.. Tror ikke Atari har giddet og spille inn alle dialogene.. :thumbdown:

alt i alt er jo dette et ganske underholdende spill..

bare en ting.. er det skummelt og få goverment som fiende i begynnelsen? de holder jo bare til på veisperringene, gjør de ikke?

Lenke til kommentar
Husk at mye av grunnen til at dette spillet lagger så mye er rett og slett at det krever et veldig kraftig skjermkort, ihvertfall hvis man har tenkt å spille i høye oppløsninger. Så enten et X800XT og oppover eller et GeForce 6800GT og oppover vil gjøre spilleoplevelsen ganske bra.

Ja det er krevende grafikk men selv med et av disse kortene er grafikkemotoren rett og slett for svak. Det er for mye lagging og hakking og man føler at man mister endel kontroll på dette.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale deg å bli uvenn med government, selv om nesten alle har disse som fiender. Jeg har valgt med ut Government, Bandits og muligens en til som jeg skal være "venn" med, for å ha alle som allierte blir umulig. En indiar ville jeg skulle drepe en hel haug banditter, noe jeg nekter å gjøre :p Bandittene betaler jo svinemye penger!

Lenke til kommentar
det at lyden faller ut i samtalene du har tror jeg er normalt.. Tror ikke Atari har giddet og spille inn alle dialogene..  :thumbdown:

alt i alt er jo dette et ganske underholdende spill..

bare en ting.. er det skummelt og få goverment som fiende i begynnelsen? de holder jo bare til på veisperringene, gjør de ikke?

He he jeg er jo uvenn med Goverment, måtte sjele en del dokumenter for mafiaen. Men de holder seg stort sett ved veisperrngene så da er det bare å kjøre inn i jungelen og ungå de. Apropos jungelen. Damn kjører bare gjennom jungelen jeg så sparer jeg mye tid istedenfor å holde meg til veien. :p Men likte de elemnetene at du måtte starte opp bilen, skifte dekk, fylle på benisn osv. :D Men nå må jeg nesten begynne å ta en prat med han fyren som vet litt om kidnapingen av datteren til Saul. Han skulle ha 3000 pesos for litt informasjon. WHF :ohmy: Skal nok smake litt bly han ja :devil:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Valgte foreløpig å jobbe for military og det innebar en del oppdrag mot mafiaen som da ble uvenner. Tror CIA ble litt uvenner også da jeg knertet en CIA agent for å få tak i bilen hans. Kanskje det derimot er smartere å jobbe for bandits dersom de betaler mye spenn? Noen som vet hva som lønner seg best økonomisk alt i alt?

Lenke til kommentar
Spiller var veldig underholdene, fin grafikk, god story osv..

Det eneste som ødelegger er grafikkmotoren i spillet, spillet hakker / går seint på kraftige PCer som kjører andre spill selv med bedre grafikk smooth.

Jup engig med deg. La oss håpe at de slipper ut en patch snart som eventuelt fikser dette problemet. Husker at Deus Ex II ikke var spillbra før de slapp ut en patch som fikset dette. To hovedting de burde hatt i denne patchen hvis den i det hele tatt slippes er lyden, (seriøst den burde bli fiksa) og den laggingen.

Jeg tror det lønner seg å jobbe for mafiaen "Vice" de betaler masse pesos. Får alltid 2000 pesos av dem selv for en liten jobb. :yes:

Lenke til kommentar

Ingen som har fått noe mer info om Sauls forsvunede datteren? HAr ikke spilt så mye men har lært å kjøre fly og båt. Er venn med han fyren som eier den store villaen i byen så nå må jeg nesten ta et nytt besøk til han og få mer info. ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Ingen som har fått noe mer info om Sauls forsvunede datteren? HAr ikke spilt så mye men har lært å kjøre fly og båt. Er venn med han fyren som eier den store villaen i byen så nå må jeg nesten ta et nytt besøk til han og få mer info. ;)

er det borgemesteren du mener, eller arkitekten? Borgemesteren ville ha 1000 pesos for info, noe som han fikk, men han BØR ha litt behjelpelig informasjon, ellers får han bly til frokost..

Lenke til kommentar

er det borgemesteren du mener, eller arkitekten? Borgemesteren ville ha 1000 pesos for info, noe som han fikk, men han BØR ha litt behjelpelig informasjon, ellers får han bly til frokost..

Det er en fyr som er en slags mafia vet ikke hva jeg skal si. Han styrer det meste i det landet Boiling Boint utspiller seg i. Så du må først snakke med han arkitekten før du finner frem til hans villa, men han vil jo fader meg ha 20000 pesos for litt info. Og man kan ikke true eller drepe han heller. :thumbdown: Huff nå har jeg lusne 7 pesos og har fått i oppdrag av geriljaen å snuse litt i goverment sine saker. Nå må jeg bare skaffe meg en kjerre pga den forige hadde gått på tomgang. :p Og jeg har som sagt 7 pesos igjen. :whistle:

EDIT: denne linken:Boiling Point Patch burde være riktig. ;) Men kan man bruke US patchen på den europeise versjonen av spillet eller må vi vente på en ny patch som er ment for oss europeere? :hmm:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...