thomassit0 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Her kan vi diskutere BP RTH.. Først og fremst: Maken til ironisk spilltittel skal du lete lenge etter. Veien til rent helvete nemlig ikke lang for stakkars «Boiling Point». Spillet kan ene og alene karakteriseres som hav av tekniske feil og uoppnådd potensiale. På bunnen, dypt nede i søla, ligger det faktisk et suverent spill og gisper etter luft. På toppen finner du syvogtyve lag med søppel. Endret 6. juni 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Blir nok det spillet jeg kommer til å kjøp i dag ja så da kan jeg kanskje legge til litt hva jeg syns om det senere på dagen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja dette var en poisitiv overraskelse. Trodde lanseringen lå langt frem i tid! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har vente på dette spelet i fleire år no, så eg kjem nok til å teste det ut så fort eg kan. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Argh spillet var ikke å finne noe steder i Stavanger Men fikk tak i Cold Fear til PC så nå skal det spilles. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har ikkje funne det nokon plass eg heller eg har ikkje sett nokon omtaler av det heller (har ikkje leita så veldig mykje akkurat). men er det nokon som har fått tak i det og kan kome med ein tilbakemelding? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Argh spillet var ikke å finne noe steder i Stavanger Men fikk tak i Cold Fear til PC så nå skal det spilles. !! Håper du har testet spillet før du kjøpte det for Cold Fear er et skamdårlig spill! Grei grafikk er trolig det eneste positive med dette. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Får vel skrive kort og kjapt hvordan spillet er så langt jeg.. Spillet starter med en liten intro (CGI) som viser hva som er grunnen til at du havner der du havner. Menyen er enkel å grei å bruke. Du kan velge easy, medium og hard. Når du velger å starte selve spillet, så ser du en in-game intro som viser når du kommer til plassen. Selve spillet er lissom en tutorial. Det står godt forklarte "hints and tips" om hva du skal trykke for for å gjøre forsjellige ting. Har selv ikke fått kjangs til å spille så mye, siden spillet lagga alt for mye på PC'en min (2ghz, 512 ram, 9600XT 128mb), og jeg hadde alle instillger så lave som de kunne bli... Det gikk lissom reint, men begynnte jeg å løpe kjapt / kjøre bil så ting må lissom komme fram hele tiden, så lagga det. Men av det jeg testa spillet, så var det bra. Imponerende.. Du kan gå fritt hvor du vil.. Velge hvilket oppdrag du vil gjøre ut fra "oppdrags-menyen".. Bra grafikk! Alltid noe å gjøre.. Chill på pub'en og snakk med noen.. Skaff deg jobb der.. Du kan bli venner med forsjellige "typer" folk, som f.eks. mafia, goverment, sivilians, indians og noen lokale "gjenger".. Føler du for å ha en ny bil, så stikker du å kjøper en på et bil-brukt-marked.. (han kan også kjøpe din bil).. Så kan du fylle bensin / reparere bilen på bensinstasjonen.. Og en ting til... Helst ikke drikk for mye på pub'en.. Blir så vanskelig å se og å gå.. Så min konklusjon om spillet er at det ABSOLUTT er verdt hvert eneste øre så langt (så lenge du har en god PC)! Du vil nok ikke kjede deg de narmeste timene.. Noe mer dere lurer på, så bare spør.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 høyres bra ut. bare eit lite spørsmål før eg går på jakt i samtlige spelbutikker for å finne spelet, er det mange bugs i spelet? Lenke til kommentar
gulbanan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har testet Boiling Point RTH idag...vel jeg syntes spillet er tøft, men det hakket endel på min maskin + at da jeg skulle prate med diverse folk begynnte de på en måte og stamme, de klarte liksom ikke å få sagt det de skulle (dette skjedde ikke med alle bare noen) , vet ikke om det her er en bug eller bare HW'en min som streiker. Det er vel kanskje et krevende spill pga. den store "verdenen" du er i. Spillet er verd og bli prøvd. hadde det virket som det skulle uten hakking og folkene "stammet" så hadde jeg gitt det terningkast 4\6. HW'en min er: CPU: 3Ghz RAM:1024 SKJERMKORT: R9800pro Lenke til kommentar
nord Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 høyres bra ut. bare eit lite spørsmål før eg går på jakt i samtlige spelbutikker for å finne spelet, er det mange bugs i spelet? for å si det rett ut..Atari har _IKKE_ hatt bugfrie spill i det siste.. Så ikke forvent en forbedring når det virker som om at de har hastet med å få spillet ut. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 internett? har spillet online? Lenke til kommentar
gulbanan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 internett? har spillet online? Nei det er ikke online\internet:( Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hmm. vist det virkeleg krever så mykje som enkelte gir uttryk for, så trur eg kanskje at eg drøyer det litt før eg kjøper spelet. syns og at det er litt rart at det ikkje har komt nokon omtaler av spelet enda. (eg har ikkje sett nokon). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hmm. vist det virkeleg krever så mykje som enkelte gir uttryk for, så trur eg kanskje at eg drøyer det litt før eg kjøper spelet. ja, det er rart om det krever så mye. sikekr på at dere ikke har på full drawdistance og høye detaljer da? Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vet noen om det kommer en demo, og isåfall når? Vil helst se om det funker okay på pc'n før jeg kjøper det..... Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Argh spillet var ikke å finne noe steder i Stavanger Men fikk tak i Cold Fear til PC så nå skal det spilles. cdon.com har spillet. bestillte på onsdag fikk det idag. Boiling Point altså. Endret 21. mai 2005 av underground Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hmm. vist det virkeleg krever så mykje som enkelte gir uttryk for, så trur eg kanskje at eg drøyer det litt før eg kjøper spelet. ja, det er rart om det krever så mye. sikekr på at dere ikke har på full drawdistance og høye detaljer da? Jeg har alt på det laveste, tillogmed stilt alt på "Performance" i "ATI CATALYST control center" (det hjalp litt btw). Men det lagger fortsatt litt.. Snakka med en annen fyr.. Han hadde vist 3ghz, 1gb ram og et 9800 pro kort.. Han hadde alt på medium, og han hadde noen lagge problemer selv også.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hmm. ikkje bra. får håpe at det kjem ein patch eller fem som kan forbetre ytelsen. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Prøvde dette for noen timer siden, endte opp med å spille på 1280x960, 2x FSAA, anisotropic filtering (ikke sikker på hvor mye, bare dro slideren litt oppover, under halvveis). Vsync på. Satt view range på 600m, detaljer på gress, geometry og alt det der litt over halvveis. Alt av effekter på max. Satt på application preference på både AA og AF i CCC. Det gikk ganske bra, ikke topp, men det var veldig spillbart. Fikk noen FPS drops innimellom. På disse innstillingene så spillet ganske pent ut også. Specs: P4 2.8, 1GB 2700 RAM, x800 XT PE. Hverken CPU eller RAM er særlig å skryte av så spillet krever nok mest av skjermkort. Til slutt, det er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt mange og jalla bugs i dette spillet. IKKE finn på å kjøp det. Hvertfall ikke før det har kommet en patch som rydder opp i haugevis av problemer, men selv da er det vel ikke å anbefale. Joa, det er pent nok å se på, men det føles ikke akkurat smooth å spille, AI er vel omtrent ikke-eksisterende, samme gjelder fysikk, modellenes animasjon er helt tragisk. Endret 21. mai 2005 av BTK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå