Gå til innhold

6680 med radio ?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon med 3G, EDGE, minnekort, MP3 og radio.

6680 hadde vært midt i blinken bortsett fra at den ikke har radio.

Noen som har hørt om det kommer oppgraderte utgaver av 6680 eller andre fra Nokia?

Foreløpig er det visst bare Nokia som har både 3G og EDGE på sine telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har stereo lyd i hvert fall, men ingen radio nei. 6680 altså. Skulle ha 6680 jeg også, men etter at N70 ble annonsert nesten samme dag som jeg vurderte å kjøpe 6680 er jeg blitt ganske så i tvil. 6680 og N70 er jo nesten klin lik foruten at N70 er atskillig mindre, har noen forbedringer og har radio da...

Dessuten har den jo nytt produkt-nummer-serie, altså N-serien. Å kjøpe en XXXX (f.eks. 6680) nå blir jo som å kjøpe Daewoo dagen før bilmerket skifta navn til Chevrolet. :p Dårlig argument for ikke å kjøpe da, meeen.. ;)

Lenke til kommentar

Ja bruker selv en slik radio til min 6680 (hs-2r) men lyd kvaliteten er ikke like god som på de med innebygd radio. Men fordelen er at man kan styre volumet og bytte radio kanal uten å ta telefonen opp fra lomma

Lenke til kommentar
Ja bruker selv en slik radio til min 6680 (hs-2r) men lyd kvaliteten er ikke like god som på de med innebygd radio. Men fordelen er at man kan styre volumet og bytte radio kanal uten å ta telefonen opp fra lomma

kvar he du fått tak i dinna, på sidene til nokia sto der at den sku komme i 3. kvartal...

Lenke til kommentar
kvar he du fått tak i dinna, på sidene til nokia sto der at den sku komme i 3. kvartal...

"Tilgjenglig: Planlagt i tredje kvartal 2003" ja....

2003? Den er jo eldgammel. 2 år er jo en hel evighet i mobilverdenen. For 2 år siden var det jo knapt vanlig med kamera. ;) Så denne er nok et avsluttet kapittel, tviler på at den er å få lengre... Isåfall er det i en ny versjon. Rart den der i det hele tatt finnes på nettsidene til Nokia lenger. :nei:

Lenke til kommentar

Kjøpte min samtidig som 6680 (nei kjøpte den ikke i 2003) men måtte bestille radioen fra telefast trur jeg det var. Flere forhandlere som har denne på lager. Det er ikke kommet noen ny modell. Vet ikke hvilken telefoner denne virker på men har testet den på 6680 og 6630 hvor den fungerer. Men fungerer ikke på 7610 som heller ikke har radio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...