Gå til innhold

Sniktitt på Star Wars: Empire at War (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg, dette ser svært bra ut. Og når det er de gamle pionerene fra westwood studios som står bak er det enda bedre. Har mange gode minner fra deres tidligere spill.

C&C (Playstaion)

C&C Red Alert (Playstation)

Dune 2 (PC)

Dune 2000 (PC)

Tiberian Sun (PC)

Red Alert 2 (PC)

Renegade og Nox må også nevnes som gode spill fra Westwood.

Deres andre spill har jeg enten ikke likt eller aldri prøvd.

Synd Westwood ble kjøp opp av Evil EA :cry:

Lenke til kommentar
Dette blir veldig bra, håper jeg. I motsetning til mange andre ser jeg fram til å ødelegge The Empire... for det kan man vel?

Jepp, det er det som er poenget! :D Du kan entan ta rolla som opprørerane eller som imperiet. Målet vil så vere å ta knekken på den andre, og det er den historia som vil vere den raude tråden gjennom spelet, men likevel med svært stort spelerom for deg! Det vil ikkje vere bestemt på førehand kva planetar du skal ta over og slike ting, det bestemme du sjølv :D

Lenke til kommentar

Herregud, enda et Star Wars spill.

Og eneste West Wood gjør er å bytte ut terrenget, modellene og lydene, for så å fikse litt på interfacet så det har et Star Wars look.

Det er det de har gjort med hvert jævla spill som har kommet ut fra den kanten. I den samme trauste grafikkmotoren så bare blir oppdatert litt for hver gang.

Det er som om de bare lager et nytt theme.

Tragisk lite innovasjon.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Mens systemet på stjernekartet er et enkelt "drag and drop"-system hvor du enkelt velger styrkene dine og drar dem dit du vil de skal reise.

Minner meg om gamle Star Wars Rebellion.... Det var spillet sitt det :love:

Lenke til kommentar
Tror dette spillet er basert på en ny grafikkmotor. Med tanke på at den C&C grafikkmotoren er veldig utdatert. Den ble vel siste gang brukt i Battle for Middle-Earth uten hell...

Var det ikke generals motoren som ble brukt i battle for middle-earth? Det er vel EA som eier denne. Regner med at dette blir noe helt annet. Her er det altså ikke storkapitalfingrene til EA som styrer men gamlegutta fra westwood. (De som ikke ble med på lasset)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette er nok litt off-topic, men hva gjør en måned gammel artikkel øverst på forsiden av Gamer.no!?

Jeg har enda ikke blitt vant til det nye designet og bruker siden mindre enn før på grunn av følelsen at det er bare rot og ikke noe nytt. Når det i tillegg dukker opp gamle artikler som førstesidestoff må jeg bare spørre om hva det er dere driver med.

Lenke til kommentar
Åhh, JAA! Dette ser ut til å bli min avløser til Total Annihiltaion! :dribble:

Helt til 2'eren kommer (hvis den kommer da...)

Godt og se at det er flere som spiller dette fantastiske strategi spillet :w00t:

Nå det gjelder sniktitten, så virker det lovende. Det skal ivertfall prøves.

Hadde ikke denne gjengen et annet spill på gang også?

Lenke til kommentar
Dette er nok litt off-topic, men hva gjør en måned gammel artikkel øverst på forsiden av Gamer.no!? Jeg har enda ikke blitt vant til det nye designet og bruker siden mindre enn før på grunn av følelsen at det er bare rot og ikke noe nytt. Når det i tillegg dukker opp gamle artikler som førstesidestoff må jeg bare spørre om hva det er dere driver med.

Dette er vel ikke noe stort problem. I en periode med litt færre store nye artikler, velger vi å sette fokus på en litt eldre sniktitt som vi ønsket å bringe frem i lyset. Den er akkurat like interessant nå, som for noen uker siden, og det er dessuten sikkert en del tusen som ikke fikk den med seg når vi opprinnelig publiserte den under en hektisk E3-messe. :-)

Konstruktive tilbakemeldinger på hva som kan gjøres bedre med forsiden og Gamer.no tas enten her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=418596 (vennligst les gjennom de innleggene som er der før man kommenterer noe nytt, i tilfelle det allerede er besvart) eller her: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=53

Lenke til kommentar

Nå har EA muligheten til å hente inn tapte poeng etter at de kjøpte opp Westwood. Empire at War har potensiale til å bli en kjempehit - Westwood har vitterlig bevist at de virkelig kan kunsten å lage gode, engasjerende spill tidligere.

Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...