kdog Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Les artikkelen i VG Endelig er det bekreftet fra produsenten at Halo kommer til PC og Mac. Spillet er bra på Xbox men vi håper det blir betraktelig bedre på PC :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Lol.. Gammelt nytt.. pc.ign.com har jo sagt at det kommer siden Halo først ble omtalt.. :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 00:17, Cappo skrev:Lol.. Gammelt nytt.. pc.ign.com har jo sagt at det kommer siden Halo først ble omtalt.. :smile: IGN sine påstander var bare basert på rykter. Det var først bekreftet for litt siden. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Men dette kommer jo ikke før sommeren til neste år... Litt for sent kanskje?? Skulle vel eller vært klart til høsten. Hvis ikke så må de gjøre endel ekstra med spillet siden jeg tror det kommer endel helt ypperlige titler før Halo kommer ut. Unreal 2 eller Doom3 f.eks. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jess, supert! Jeg skal hvertfall kjøpe Halo når det endelig kommer til PC.. Fan som det irriterte meg at stygge Microsoft kom å kjøpte rettighetene til Halo når det egentlig skulle lages til PC først :sad: :sad: :sad: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Det er jo helt latterlig hvis det først kommer om et år! Det er jo selvskudd :/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 syns egentlig halo så litt 1998 ut, grafikkmessig Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Kommer Halo, det var på tide. Hvordan lager dere fjesene?????????? ---------------------------------- I am the dark Lord!!! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-07-23 19:24):syns egentlig halo så litt 1998 ut, grafikkmessig Se litt nærmere på bildene du! Se også teaseren til Halo. Du finner den på fileplanet. Quote: Godrick skrev (2002-07-23 19:28):Kommer Halo, det var på tide.Hvordan lager dere fjesene?????????? Trykk på hjelp i forumet, så finner du en oversikt over smiley'ene og hvordan de lages. Quote: I am the dark Lord!!! Wannabe satanist, eh? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Wannabe satan heller tror jeg. Grafikken i Halo er ikke så flott. 1998 er å overdrive, men det finnes bedre der ute. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 00:16, Jellyfisk skrev:Wannabe satan heller tror jeg.Grafikken i Halo er ikke så flott. 1998 er å overdrive, men det finnes bedre der ute. Får jo håpe at de oppdaterer spillet noe og legger til noen nyere funksjoner i grafikk motoren eller modifiserer den. vis di ikke lager en nyen da. den er vel to-tre år gammal nå eller hva :wink: og med tanke på at den kommer ut om et år da så har det gåt to til tre år siden den grafikmotoren har vorte forandret og det har skjed mye siden da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå