melbamix Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Nå ja, som emnet sier, kan disse to brukes ilag, regner med det mene. Lenge siden jeg dreiv med pc og har ikke helt klart å oppdatere meg enda. Skal kjøpe pc igjen såh... Mvh melba Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Ja, sjekk: http://www.asus.com.tw/inside/Techref/thoroughbred.htm Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvis du planlegger å kjøpe dette, så anbefaler jeg deg å tenke over cpu valget enda en gang... Den er unødvendig dyr, og overklokkingsmulighetene har også vist seg å være høyst variable i tester. Om du selv kan merke forskjellen ned til 2000+ er jeg ikke så overbevist om... Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Det forstår jeg, men nå har det nå seg slik at jeg har jobbet lenge og vel! for å få råd så jeg vil ha den. :smile: Kan jo si deg resten av pcen og da så kanskje du blir enig, Creative live 5.1, Asus v8460 Ti4600, Seagate Cheetah 36ES SCSi, 1.5GB pc2700 ram. ++ Så nå skal det gå unna. :smile: I HOPE Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Samme lurer jeg på,jeg vet at det går men må en liten biosoppdatering være nødvendig? Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 10:09, mad_arab skrev:Hvis du planlegger å kjøpe dette, så anbefaler jeg deg å tenke over cpu valget enda en gang... Den er unødvendig dyr, og overklokkingsmulighetene har også vist seg å være høyst variable i tester. Om du selv kan merke forskjellen ned til 2000+ er jeg ikke så overbevist om... Jeg er helt enig i at akkurat nå er 2200+ ren gambling når det gjelder oc muligheter. På den annen side, skulle du få den opp i 2.1Ghz, som noen har klart, vil du sannsynligvise feie det meste av overklokkede northwood's av banen. Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Riktig, og da er det jo bare å prøve da. Uansett, hvis jeg får den på 2.0 GHz er det jo mer enn bra nok. Og jeg er en amd fan uansett. Selv om intel er "bedre" så kjøper jeg amd likevel. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå