Gå til innhold

fjerning av adblock i firefox


Anbefalte innlegg

Hei

Hater pop-ups, dro derfor på firefrox sidene og lastet ned noe som heter adblock. Dette skulle stoppe pop-upsene, men det som skjedde var at jeg må trykke ok på en boks som dukker opp på hvert bilde på siden jeg går inn på(java?) Har startsiden.no som startside og du kan tenke deg hvordan det er..... :devil:

Hvordan i ******* får jeg fjerna dritten? Står adblock neders i firefox vinduet, men kan ikke høyre klikke på den...

vil bare ha den originale pop-up killeren som fulgte med.. ikke den dritten her

 

Har fått sletta den , me enten så er det noe som henger igjen, eller så var det ikke problemet...

For hver gang jeg åpner en side, får jeg en advarselboks(du skjønne rhv jeg mener?) som det står "no menuitem" så må jeg trykke ok.. f**n i hæ*****

HJELP, bli gal :cry:

Endret av raakken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

beklager feilposting.

men til topic.. har sletta den, men får nå beskjeden "no menuitem" hver gang jeg åpner en side...

skal jeg legge det inn igjen? vil det fjerne seg da?

tok meg 3 min å komme inn på denne siden...

å så jeg angrer på at jeg la det inn....

 

siden adblock er borte, trenger det kasnkje ikke ha noe med det å gjøre? eller kanskje en innstilling som ble laget da jeg installerte det?

HJELP

Lenke til kommentar

Du bør gi Ad-block et nytt forsøk, og huske på at det ikke er en popup-stopper, men et finkornet verktøy for å sile ut elementer på en webside du ikke ønsker med på lasset - bilder, scripts, frames, flash etc.

 

Ad-block er kanskje det nyttigste tilskuddet til web-surfing siden popupblokkerne (ikke helt det samme altså) kom.

 

Her er litt av listen min fra vg.no - elementer merket med rødt stanser jeg:

post-26-1116586700_thumb.jpg

Endret av zjulik
Lenke til kommentar

alt dette var vel og bra.. skal prøve å sette meg mer inn i det, har nå lagt det inn

Men PROBLEMET, var at hver gang jeg entrer en side, får jeg et varsel der det står:

" no menuitem" og jeg må trykke ok. Det virker som om jeg må trykke ok for hvert bilde det er på en side..... dette tar sinnsykt med tid og det holder på å gjøre meg GAL!

Har noen svar på dette, er jeg evig takknemmelig!

Lenke til kommentar

hmmm

det ble scriptfeil.. deet kan da ikke være et godt tegn..

dette er så sinnsykt irriterende

 

å himmel :whistle:

Dette er pinlig det :blush:

Bruker mozilla.. hahahah

kanskje ikke så rart det ikke funker da... men bytta nå.. gikk veldig smertfritt og lat av innstillinger og bookmarks ble overført...

hva er foresten forskjellen mellom forefox og mozilla?

Endret av raakken
Lenke til kommentar

Om jeg hadde vært deg hadde jeg åpnet en ny profil i Firefox og startet fra scratch, for så mye problemer som du har fått er ikke utvidelsene verdt. For å åpne profilemanager gjør følgende: Start > Kjør > Skriv: firefox.exe -profilemanager . Velg deretter å åpne en ny profil.

 

profilemanager1.png

 

Mozilla er et mer komplett program enn Firefox, det inneholder blant annet en egen e-post klient.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...