Mammuten Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 :!: så på nyhetene idag.. Måtte bare le, ettersom ejg er "avhengig" av CS "Eid Av Amerikanere" :!: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 å nei! Jeg lo faktisk når jeg så dette bildet... Jeg har blitt CS-geek! Nooooooooooooo Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg lo ikke Aldri spilt CS heller da Kan tenke meg at den eide ja Hmm.. En CS-geek som ser nyheter på TVN? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 haha den var rimelig skøy men nevner at vi har en pic post thread Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 ............ Hmm.. En CS-geek som ser nyheter på TVN? Jeg satt og spilte (på assault upc forresten ) også tittet jeg bort på tvæen.. det var jo drit bra akk når jeg så den.. Og, Pic tråd? da må jeg beklage at jeg ikke tok muligheten og brukte den.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 HAHEHAEAE!!!! kan ikke slutte å le ^^ <---- spillavhengig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå