hemo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Etter batteriskifte står det "SAFE" og stereoen nekter å virka... Mangler manual... Har du ein VW med originalt kassettdekk? Kan du finna ut korleis eg får stereoen til å virka igjen? Lenke til kommentar
ThorGis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har du koden til radioen a. Det fulgte sikkert med et lite ark med bruksanvisning og aktiveringskode på. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Diverre har eg ingen kode til denne.. Bilen er kjøpt brukt og det fulgte inga brukarrettleiing med.. Lenke til kommentar
ThorGis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ta kontakt med vw forhandler, de kan muligens hjelpe til. Er ikke sikker på om det går å starte uten den koden Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ta kontakt med vw forhandler, de kan muligens hjelpe til. Er ikke sikker på om det går å starte uten den koden Var radioen montert fra fabrikk så burde en VW forhandler kunne hjelpe. Hadde dette "problemet" med originalradioen i min S40, dro innom forhandleren, forhandleren tok en liten telefon og jeg fikk koden til radioen :-D Lenke til kommentar
hemo Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Svar frå vw.no: Det skyldes nok at tyverisikringen er trådt inn som følge av at strømmen bleborte. Du må taste inn koden for å få åpnet radioen igjen. Er koden ukjent for deg, kan du kontakte din lokale Volkswagen-forhandler, som kan skaffe koden direkte fra fabrikken. Disse henvendelsene går rett til oss som importør. Vi må således be deg kontakte din lokale forhandler, som du finner på http://www.volkswagen.no/ under "Forhandlere". Vi håper dette hjelper deg litt på vei, og ønsker deg velkommen tilbake på våre nettsider. ..no går turen innom næraste forhandlar... ..dette kjem nok til å koste kroner... :-( Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det er så fort gjort, at det tar de nok ikke noe for... Kalles: God service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå