espenah Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Får man enda ikke tak i et brukbart filmeprogram til Nokia 6600? Som tar opp lyd og kan filme lenge? /Espen Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nei faktisk ikke. Det nærmeste er vel ETI player som bare fungerer med de nyeste firmware versjonene (ikke lyd hvis du har gammel FW) Men bildekvaliteten å det programmet suger, og det tar opp i de meget proprietære formatenen .EYE (video) og .EAR (lyd) Og man må bruke en lite brukervennlig konverterings program for å få det over til AVI. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 aah, pokker... er nok på tide å gå over til 6680.. hadde vært kjekt med 3G til laptopen.. selv om jeg egentlig har lyst å vente til 4 GB musikkmobilen til Nokia, så er det sikkert enda lenge til vi ser den på markedet... /Espen Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 joa finnes jo et program da ... prøv 3gpp camcorder konge program film så mye du vil med lyd og 2 gange zoom Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) joa finnes jo et program da ... prøv 3gpp camcorder konge program film så mye du vil med lyd og 2 gange zoom Det fungerer veldig bra. Med minnekort filmet jeg i en halvtime jeg! Med lyd! Endret 19. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
espenah Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Hvordan er bildekvaliteten? Bør ikke være dårligere enn det innebygde nokia programmet. Det er dårlig nok. /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå