Peritass Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har møtt the pain der han er usynlig men har ikke therm goggles, noen som vet om jeg kan gå tilbake og hente dem og i så fall hvor? eller noen andre forslag til hvordan jeg kan ta han! Håper på mange bra svar Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Søkte litt på GameFAQs og i følge en guide der så kan du finne thermal goggles på disse stedene: -(VM) Dremuchij North; inside a hollow log. -(SE) Rassvet (In locker.) Skulle gjerne gitt deg et mer konkret svar, men har ikke spilt MGS3 på en stund så jeg kommer ikke på alt i farten... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du kan løperundt (uten å gå i noen feller) til han begynner å miste masse stamina, da kommer han ned for å spise, så skyter du ham. Det er også lurt å hive ut gifig mat (gift sopp, giftige frosker, gammel mat), dette plukker han nemlig først og spiser, det gir ham ikke noen stamina og han må finne noe mer mat, som selfølgelig du har lagt ut. Vist han bruker opp staminaen helt får du drakta/armoren hans. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er vel "The Fear", ikke "The Pain"!? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 mente the fear ja, sorry for det.. men takker for alle tips fillern at jeg har gått glipp av thermal googles Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jepp, thermogogsa ligger i et skap i Rassvet. (Hvor du redder en forsker i del 1 av spillet og møter Eva i del 2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå