Djiingis Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Har (hadde) et problem med at pcen fryser, bare sånn uten videre. Har prøvd omtrent alt for å fixe det, men nå har jeg funnet ut at det er grafikk kortet mitt som gjør det, det er et Asus G4 Ti4400. Men, når han prøvde mitt kort på hans pc så hadde ikke han problemer med kortet i det hele tatt : Nå bruker han mitt g4 kort og jeg bruker hans gamle g2 kort :. Det må jo være en måte på å få fixet dette irriterende problemet på ? Han foreslår at jeg oppdaterer biosen, er dette et lurt valg ? har også lest at man burde ha det nyeste via 4-1 drivers instalert. Jeg har et Abit KR7A-133 Hovedkort Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Det hadde vært fint om du fortalte resten av spesifikasjonene på maskinen din. Dette problemet kan f.eks forårsakes av en for liten/svak strømforsyning. Du bør prøve å oppgradere biosen i maskinen din hvis du er sikker på at du har en strømforsyning som leverer nok strøm (Athlon pluss GF4 trenger minimum en god 300W strømforsyning for å funke skikkelig). Sørg for at alle drivere er siste versjon. Overklokket du skjermkortet og/eller prosessoren?? Prøv i så fall å kjøre de på orginal hastighet. Hvor varmt er det i maskinen? Hvordan er temperaturen i rommet hvor maskinen står? Lenke til kommentar
Djiingis Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 AMD XP 1400+ Abit KR7A-133 Hovedkort Asus Geforce 4 Ti4400 Creative Soundblaster Live! Platinum 512 DRR Ram Jeg har et 340W strømforsyning, så det kan ikke være problemet Cpu: 40 grader Chassis: 28 [ Denne Melding var redigert av: Djiingis på 2002-07-16 15:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå