SiR0 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 PalmOne lanserer Lifedrive PalmOne trakk i dag sløret av LifeDrive, en ny håndholdt med en innebygget harddisk på 4 GB. Den nye modellen kan best beskrives som en hybrid av en PDA, en mediespiller og en bærbar harddisk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 dem ga vel ut en tungsten med wifi nylig, så å si at livedrive er første palm med wifi er vel ikke helt korrekt. eller har jeg fått den oppfattelsen at mens konseptet er bra så er utførelsen heller lite gjennomtenkt. saken bruker tydligvis hardisken som "ram"! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Heisann Det er korrekt at både Tungsten E2 og flere av produktene i Tungsten T-serien kan få Wi-Fi med et ekstra ekspansjonskort, men LifeDrive er den første håndholdte fra produsenten med innebygget Wi-Fi. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor er den så billig? 3500,-? D500'en min kosta 4000,- Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Hvis det er en trøst, vil nok reell pris i Norge med moms være på rundt 5000 kr om man følger tommefingerregelen om å gange den amerikanske prisen med 10. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Heisann Det er korrekt at både Tungsten E2 og flere av produktene i Tungsten T-serien kan få Wi-Fi med et ekstra ekspansjonskort, men LifeDrive er den første håndholdte fra produsenten med innebygget Wi-Fi. hmm, så det er som tilleggs kort? trodde nyeste tungsten hadde både bluetooth of wifi integrert... heh, sjekka palmone sia og den jeg tenkte på hadde bare bluetooth integrert, go fig. litt synd at dem ikke har stappa mer ram inni livedriven da, for det tror jeg kunne ha berga den. slik det er nå så swaper den seg i hjel... Endret 22. mai 2005 av hobgoblin Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 tull. Tungsten C hadde faktisk wifi merkverdig nok viser prisguiden ikke det, men Idedata og Bestbuy markedsførte den med det. Palmone sitat Expand your network with the Tungsten™ C handheld, offering Palm’s most powerful hardware ever, high-productivity software and secure 802.11b wireless LAN access2 to enterprise data. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Oisann, bommert fra min side, her må jeg legge meg langflat. Sjekket kun opp mot T-serien. Tusen takk for påpekningen Christian. Artikkel og prisguide korrigert nuh. Beklager nok en gang! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 var uansett tungsten t2 jeg hadde i tankene (den kom ganske nylig tror jeg). Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 var uansett tungsten t2 jeg hadde i tankene (den kom ganske nylig tror jeg). T5 er den siste. T2 kom for ca 1-2 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg