Gå til innhold

dell inspiron 9300

pc?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe inpspiron 9300 og lurer på om dette er noe å satse på. Den kommer hovedsaklig til å bli brukt til skolearbeid, ikke alt for seriøs gaming, musikk og film.

Mitt oppsett er:

Prosessor: Intel pentium m 1,86ghz, 2mb l2 cache, 533mhz fsb

Minne: 2x512 533mhz ddr2 ram

Harddisk: 80 gb

Grafikkkort: 256mb nvidia geforce 6800 go

CD/DVD: 8x DVD brenner

Nettverkskort: Integrert 10/100 mbit, trådløs (802. 11 b/g) 54 mbps

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt å kjøpe inpspiron 9300 og lurer på om dette er noe å satse på. Den kommer hovedsaklig til å bli brukt til skolearbeid, ikke alt for seriøs gaming, musikk og film.

Mitt oppsett er:

Prosessor: Intel pentium m 1,86ghz, 2mb l2 cache, 533mhz fsb

Minne: 2x512 533mhz ddr2 ram

Harddisk: 80 gb

Grafikkkort: 256mb nvidia geforce 6800 go

CD/DVD: 8x DVD brenner

Nettverkskort: Integrert 10/100 mbit, trådløs (802. 11 b/g) 54 mbps

Se litt lengre ned på topic-listen så ser du at den har blitt diskutert opp og i mente allerede. Les der du istedet for å starte ny topic. :thumbup:

Edit: Velkommen til forumet forresten :)

Endret av petter;
Lenke til kommentar

Men hva skal du med det heftige skjermkortet, den cpuen og 1gb minne til skolearbeid??? Om du ikke skal spille mye ville jeg sterkt vurdert noe annet, i hvert fall valgt litt dårligere specs... Dell Inspiron 9300 er jo ikke akkurat kjent for å være den beste pcen til skolearbeid heller da :p , siden den er litt stor.

Men om du faktisk skal spille mye, så er det en kongepc :w00t:

Lenke til kommentar
Så dette er noe å satse på? Har stort sett ikke så mye kunnskap med bærbare pc'er.

Ja, for all del! Kjøp meg en gang. Denne modellen med dette oppsettet vil vel koste omtrent 15-16.000 kr på nettet. Her sparer du altså masser av gryn.

Og attpåtil er dette en skikkelig fet PC som takler det meste av avanserte spill - 17" skjerm er jo bare herlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...