BadLoser Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Kommer en OVA til FMA, etter det jeg har hørt. Blir bra det.. Det er filmen du tenker på? Les om den her. (SPOILER for dem som ikke har sett ferdig serien!) Har visst premiere i juli. Endret 6. juni 2005 av BadLoser Lenke til kommentar
enl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jepp, abonerer på Manga Mania Ble litt nysgjerrig på Chobits, så jeg fikk fatt i noen plater Ganske morsom serie egentlig :!: Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kjøper det ikke, siden jeg har sett alle animeene utenom blade of the immortal. Har lest litt though, virker veldig bra Kjøper Shonen Jump jeg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Kjøper "Shonen Jump" jeg også!! Endret 8. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Legg til hvis jeg mangler noe! Vil legge til en link til EX, et utmerket, men desverre nedlagt internetmagasin. I tillegg til mye omtale av en mengde manga, anime, japanske spill og tilhørende musikk, er det artikler om japansk kultur og denne industrien. Last ned arkivet, det er helt lovlig. Ionfuse er et nyere magasin, men utgivelsen er ujevn. De har også et arkiv. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 kjøper Shonen Jump og manga mania!! men syns Shonen Jump er en del bedre. liker det bladet best !!! kulest serier i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå