Midnight_walker Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hallå! Noen andre som leser dette bladet? Har Nr. 1 og 2!! Må nesten kjøpe fler av de! Mine favoritt-serier: - Blade Of The Immortal - Love Hina Syns "Love Hina" er sjukt morsomt! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nope, men ser på Naruto og Bleach som er anime Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jada, har kjøpt alle sammen siden de kom ut.. Så hvis du bare har nr. 1 og nr. 2 så ligger du langt etter Favorittserien min i Manga Mania for tida er vel Love Hina, Chobits og Puppet Revolution.. Har riktignok LH og Chobits som anime da.. Begynte å kjøpe Shonen Jump også nå, men de har ikke så mange bra serier, har faktisk bare kjøpt bladene uten å lese dem Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Love Hina er en fin manga. Mye bedre enn animen, imo. Hvem av jentene liker du best da? Syns Mokoto og Shiobu er søte jeg. Kawaii! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Hehe, må nok kjøpe fler av de ja! Manga er så genialt! Måten du må lese det, litt uvant i begynnelsen, men... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Helt klart.. Har et par komplette serier her, vært en del på Outland opp gjennom åra.. Var artig når MM kom, så slapp jeg å dra til Oslo hver gang jeg trengte litt manga.. heh.. Men men, flytter til Oslo nå uansett, så da blir bokhylla full av manga mens DVD-stativet fylles med anime.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Hehe... Begynner seriøst å like manga og anime! Følger selvfølgelig med på Naruto og leser en del i Manga Mania! Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Noen som leser "Manga Mania" eller? Nei, ingen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Nei, jeg kjøper heller de engelske pocketene. De ser mye finere ut i hyllen, og jeg synes det er mye bedre å lese engelsk. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 forkjellen på manga og anime er? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Manga = Japanske tegneserier (bøker, blader) Anime = Japanske tegnefilmer (Filmer, serier på TV) Lenke til kommentar
CMD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva er manga? hva handler det om? sjøl leser jeg donald og tom og jerri Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Manga er japanske tegneserier! Donald og Tom og Jerry er vanlige tegneserier! Lenke til kommentar
CMD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Manga er japanske tegneserier! Donald og Tom og Jerry er vanlige tegneserier! er japanske serier så mye bedre en andre? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Vel... det er en helt annen tegnestil enn "vanlig" Kjennetegn er: - Store øyne - Overdrevne uttrykk - Litt mer "Sketch"-type tegning Legg til hvis jeg mangler noe! Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vel... det er en helt annen tegnestil enn "vanlig" Kjennetegn er: - Store øyne - Overdrevne uttrykk - Litt mer "Sketch"-type tegning Legg til hvis jeg mangler noe! Stilig hår. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Vel... det er en helt annen tegnestil enn "vanlig" Kjennetegn er: - Store øyne - Overdrevne uttrykk - Litt mer "Sketch"-type tegning Legg til hvis jeg mangler noe! Stilig hår. Dere glømte merklig humor Endret 5. juni 2005 av Zippio Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Noen av dere som bor i Trondheim? Er et par sjapper der som selger mye manga. Avalon og Dreamlands. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Konge serier: Naruto Bleach one pice. og Full metal Alchemist ( faen i helvete at det slutta ) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kommer en OVA til FMA, etter det jeg har hørt. Blir bra det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå