starfalc Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 funker 30.30 til alle kort? har et msi geforce4 kort.. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Den skal funke bra til alle Nvidia kort ja. Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 menne.. noen som har hørt om nvidia refresh rate fix? for å få over 60 fps i spill når man kjører winxp.. får feilmelding så jeg får ikke fullført setup. kjører 29_40 driverne fra nvidia, kan det ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Tips til alle som bruker 2 forskjellige program til tweaking og ref.rate-fiksing: Prøv nyeste versjon av RivaTuner (11.1)! Den har full støtte for Detonator 30.30, har et brukervennlig interface samtidig at man kan endre på mange mer eller mindre nyttige innstillinger (nytt i 11.1 er bl.a optimalisering av anisotropisk filtrering). Dessuten er faktisk det innebygde ref.rate-fiksprogrammet veldig bra, har prøvd det selv. Man kan slå det på/av med enkle tastekombinasjoner dersom dette skulle være nødvendig ("vanskelige" spill, TV-ut osv.) Anbefales! Lastes ned på Rivatuner sine sider. Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 syns det blei litt "rar" grafikk med 30.30 og tweaka skjem. Har forresten prøvd rivatuner og jeg syns ikke det var noe særlig.. NVrefresh tool, funka bedre men da ble skjermen min så mørk. Har rivatuner den effekten? Need answers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå