Gå til innhold

Nvidia 30.30 Driver

Anbefalte innlegg

Ble et skikkelig løft hos meg med 30.30 driverne til Nvidia... GTA3 går som en drøm.. for ikke å snakke om Morrowind. Grafikken er synlig bedre også. Morrowind kjører 40-50 fps nå på GF4 4400 og 1.3ghz Athlon hos meg:)

Enderlig ser det ut som jeg får det jeg hadde ventet av det nye skjermkortet mitt.

Andre som har erfaring med disse driverne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd de ennå, men tusen takk for tipset!

Har du en link til den?

Finner den ikke på nvidia.com...

"Come not between the Nazgûl and his prey! Or he will not slay thee in thy turn.

He will bear thee away to the houses of lamentation, beyond all darkness, where thy flesh shall be devoured, and thy shriveled mind be left naked to the Lidless Eye!"

[ Denne Melding var redigert av: gorthaur på 2002-07-15 07:07 ]

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg fant dette hos Tweakup.dk i deres forum:

Efter at have opdateret mine 29.42 drivere til mit GF3ti200, til Det. 30.30 kan jeg ikke afvikle D3D applikationer.

Jeg har efterfølgende prøvet 3 tidligere Det. versioner uden held, selvom de virkede tidligere.

Jeg kan høre lyden i f.eks. Ghost Recon, men ikke se andet end sort skærm.

Win98SE

T-Bird 1 GHz

msi 6330 (KT133)

Asus V8200T2

Nogen ideer, eller skal der formatteres?

Siden jeg har nøyaktig det samme kortet tror jeg ikke at jeg vil oppdatere til leaked beta, men heler vente til offisiell release.

Lenke til kommentar

Hvis du skulle få problemer med den nye driveren så tar det jo bare 2 min å legge inn den gamle da.

Jeg pleier å pakke ut den nye driveren til f.eks c:Nvidia deretter avinst. den gamle driveren via Add/Remove programs i Control Panel og restarte, da finner XP kortet på nytt under oppstart og da legger jeg inn den nye driveren.

Her et lite forum under hver driver, flere mener dette er den beste driveren de har prøvd og det virker som mange av disse folka har testa endel.

http://www.guru3d.com/files/

Lenke til kommentar

om det er en beta så er det ikke 'bare å avinstallere'. Veldig ofte er det nettopp dette som er problemet med beta`er. Alle som ikke har behov for å være bleeding edge, og det gjelder de fleste, bør holde seg til stable, offisielle drivere. Det hypes så vannvittig hvor mye bedre ytelse og ditt og datt man får med ne ting, men i bunn å grunn er gevinsten i de fleste tilfeller liten.

Lenke til kommentar

Har testet 30.30, dette er gode greier. Fikk 11324 3DMarks (fra 11211 fra 29.40), men den virkelig store forbedringen er med anisotropisk filtrering. Fikk en økning på 28 frames på Q3A med 8x Aniso, og MOHAA er endelig blitt spillbart på samme Aniso-innstilling.

Har nettopp kommet hjem fra ferie på Filippinene, så har ikke fått testet så altfor mye, samt lest andre sammenlikninger som f.eks hos Warp2Search.

Men har fremdeles det problemet med GTA3 at det tar sinnsykt lang tid (ca. 4 min) å loade, samt at teksturer mangler/er korrupte...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-16 19:09, EviLEddiE skrev:

Har testet 30.30, dette er gode greier. Fikk 11324 3DMarks (fra 11211 fra 29.40), men den virkelig store forbedringen er med anisotropisk filtrering. Fikk en økning på 28 frames på Q3A med 8x Aniso, og MOHAA er endelig blitt spillbart på samme Aniso-innstilling.

Har nettopp kommet hjem fra ferie på Filippinene, så har ikke fått testet så altfor mye, samt lest andre sammenlikninger som f.eks hos
.

Men har fremdeles det problemet med GTA3 at det tar sinnsykt lang tid (ca. 4 min) å loade, samt at teksturer mangler/er korrupte...

"MOHAA er endelig blitt spillbart på samme Aniso-innstilling." Bortskjemt er du! :wink:

Det at teksturer mangler er vel XP sin feil, du trenger en update til XP så skal det funke helt fett! Et tips til alle..skru av trails og frame sync hvis du sliter med ytelsen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...