Gå til innhold

Finne ut passord i *.rar fil?

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen som vet om ett program som jeg kan brute-force ett passord fra en *.rar fil som jeg fannt på en cd.

Jeg kan ikke huske hvor jeg fikk filen ifra, men trenger innholdet nå med en gang, så det hadde vert greit om det ikke tok flere timer å få det gjort..

Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte på om det er noen som vet om ett program som jeg kan brute-force ett passord fra en *.rar fil som jeg fannt på en cd.

Jeg kan ikke huske hvor jeg fikk filen ifra, men trenger innholdet nå med en gang, så det hadde vert greit om det ikke tok flere timer å få det gjort..

Noen som kan hjelpe??

"Lurte på om det er noen som vet om ett program som jeg kan brute-force ett passord fra en *.rar"

hørtes ikke helt lovlig ut da Brute Force....ville heller har sagt "recover my password from .rar."

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe??

"Lurte på om det er noen som vet om ett program som jeg kan brute-force ett passord fra en *.rar"

hørtes ikke helt lovlig ut da Brute Force....ville heller har sagt "recover my password from .rar."

vel.. recover da.. men det blir å bruteforce siden jeg tviler på at passordet vil befinne seg i noen som helst dictionary.. derfor brute.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...