El_PoLLa Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 har laget en flashfilm, sjekk signatur. hvordan kan jeg få denne til og spilles hele tiden automatisk? Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 det håper jeg virkelig du aldri får vite.. Hva er egentlig poenget med alle smily`ene i signaturen? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 r0nin: jeg på de tingene jeg er bra happy for. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hehe, kul film. Hva slags program brukte du ? Lenke til kommentar
Erad Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hvis du kanskje hadde laga en mindre/kortere versjon så kanskje jeg hadde giddi å sett på den og! hvor har du tenkt at denna skal spilles av hele tiden da? Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg forsto at det var fordi du var stolt. spørsmålet var derimot hva som var poenget. Det var et forsøk på å gi deg et hint om at ganske mange synes slike signaturer gjør hele innlegget verdiløst( og ikke så rent lite smertefullt) å lese. Det er fint at du er stolt av maskina di! Jeg har derimot ikke noe behov for å se/vite hvilke spesifikke komponenter du er mest fornøyd med, og det at du ramser opp masse ting og slenger på en haug med smily`er gjør hele innlegget rotete. Det er veldig mye barnslig oppførsel på dette forumet, og måten innlegg skrives på er en faktor som avgjør hvilken respons de ulike innleggene vil få. Det bør du tenke på om du virkelig trenger hjelp til noe. Lenke til kommentar
tk-428 Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Så vidt jeg kan se går filmen din i loop. Hvis du skal lage en exe- eller avi-fil, kan du legge inn "Goto and play (1)" i siste filmrute. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 bare åpne fila i en internett browser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå