Jihadinmymind Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Googlet i en evighet nå, noen som vet hvor jeg kan finne lyrics til Turboneger sitt nye album? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Turboneger - Party Animals Lyrics Scroll ned til Party Animals Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Googlet i en evighet nå, noen som vet hvor jeg kan finne lyrics til Turboneger sitt nye album? I bookleten. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Googlet i en evighet nå, noen som vet hvor jeg kan finne lyrics til Turboneger sitt nye album? I bookleten. Dagens :!: Nevn ett metall-album der skriften i bookleten er leselig da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Googlet i en evighet nå, noen som vet hvor jeg kan finne lyrics til Turboneger sitt nye album? I bookleten. Dagens :!: Nevn ett metall-album der skriften i bookleten er leselig da? System Of A Down - Toxicity Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Googlet i en evighet nå, noen som vet hvor jeg kan finne lyrics til Turboneger sitt nye album? I bookleten. Dagens :!: Nevn ett metall-album der skriften i bookleten er leselig da? Children of Bodom - Hatebreeder Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Gutter, jeg sa METALL system of a downs, hva er det da? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Turboneger er death-punk! EDIT: Og teksten i bookleten er fullt lesbar Endret 20. mai 2005 av olsen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Gutter, jeg sa METALLsystem of a downs, hva er det da? Hmm, la meg se. *Tar den den første og beste skiva han har foran seg* ahh, Blood Red Throne. Fullt lesbar, og dette ER metal. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Takk for hjelpen, ikke takk for at dere hijacket tråden min til info. om leselig skrift i metal bookleter, når turboneger er deathpunk... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 DarkLyrics (?) er et program som søker gjennom en masse lyric-sites, og finner lyrics til den sangen du spiller i Winamp det øyeblikket den starter. Kjekt att have Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 DarkLyrics (?) er et program som søker gjennom en masse lyric-sites, og finner lyrics til den sangen du spiller i Winamp det øyeblikket den starter. Kjekt att have EvilLyrics heter programmet.. DarkLyrics.com er en side hvor man finner metal tekster, ikke Turboneger tekster med andre ord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå