Jihadinmymind Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Bare jeg som synes det nye albumet tar helt av, mine favoritter er: All my friends are dead Blow me (like the wind) City og Satan Death from above High on the crime Stay free If you see Kaye Nesten hele cden jo?!? :!: Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Bra album. Har hørt mye på den. Men begynner å bli lei... Fikk albumet 2 uker før den kom ut hysj Endret 19. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Samma her, er 2 uker foran på nesten alle de nye albumene Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Skuffende album syntes jeg. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Hvordan kan du komme med en slik tåpelig påstand uten å begrunne deg? Albumet var ikke bedre en Apocalypse Dudes, men det vet jo alle mennesker med litt vett i hodet er et album det er umulig å overgå. Har blitt regnet som Norges beste album i årevis.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Imo er Ass Cobra mye bedre enn Apocalypse Dudes. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Synes det er et bra album jeg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hvordan kan du komme med en slik tåpelig påstand uten å begrunne deg? Albumet var ikke bedre en Apocalypse Dudes, men det vet jo alle mennesker med litt vett i hodet er et album det er umulig å overgå. Har blitt regnet som Norges beste album i årevis.. Fordi smak er individuelt. Ro deg ned litt. Tykkjer òg sjølv at dette var ein heller svak utgivelse, min personlege favoritt er Apocalypse Dudes med Ass Cobra tett i hælane. Endret 21. mai 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Bra album, men ikke helt på høyde med "Apocalypse Dudes". Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nydelig album! Har hørt på All my friends are dead flere ganger for dagen og den sangen er muligens den råeste jeg har hørt hittil i år. Dette albumet er det nest beste albumet spør du meg, de vil nok aldri klare å overgå apocalypse dudes. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Helt enig med deg, sitter å nynner på den nå! Håper det blir neste sang med musikkvideo! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har hørt noen låter, og det falte ikke i smak Liker de andre albummene. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Party Animals er nok ikke det beste turboalbumet, men det er jo bra musikk. Dessuten er det på konserter man virkelig får oppleve Turboneger. Skal se dem 3 ganger i år Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Likte albumet eg. All My Friends Are Dead og City Of Satan var av dei beste låtene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dessuten er det på konserter man virkelig får oppleve Turboneger. Helt enig. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Synes det var ganske fett jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå