Daniel Hovden Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei. Jeg skal til Tyrkia på Lørdag og lurte på følgende: Må man ha papirer på at man har med seg bærbar til utlandet??? for og slippe og betale toll når man skal tilbake? Og hvor får man tak i det? hvis man må ha det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vi hadde det før i tiden, men vi har ikke giddet å drasse på det de siste fem årene... Dog, Tyrkia ville jeg kanskje skaffet det tiL? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Yep, det er ingen som spør lenger. Men vil du være sikker så kontakter du tollvesenet og får dem til å skrive ut en blankett til deg. Ta med deg PC'en så de kan skrive av serienummeret. De kan gjøre det på tollen på¨flyplassen også, om du er tidlig ute. Men det er ikke alltid de er bemannet, så da bør du sjekke det først. Geir Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Om du har norsk tastatur så er vel det et godt argument om du skulle bli stoppet. Norske tastaturer er vel ikke akkurat lagervare i utlandet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 man må være borte 1 år for at det skal gjelde. fant ut at det ikke gjaldt for meg siden jeg skal reise bort 3 mnd til usa Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) *Dårlig svar* EDIT: Ringte tollvesenet og de sa at det var lett og dokumentere den når jeg kom tilbake... Han sa bare "God Tur" :!: Endret 20. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå