CetOr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Les dette er du snill;) Hei. Jeg har netopp satt opp en PC.. Altså jeg bygger selv, noe angrer på at jeg gjorde.. Jeg er veldig lite erfaren med dette.. Men nå som alle delene er koblet inn, og strømforsyning ledningene sitter, da prøver jeg og skru på datamaskinen! Alt på selve maskinen ser ut til og fungere! Vifter på alle delene osv.. Men på skjermen så står det: No signal.. Jeg har koblet skjermen ordentlig i men det står ennå no signal.. Noen som vet hvorfor?? Jeg blir overlykkelig hvis noen klarer og finne ut feilen får meg! Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vet du helt sikkert at skjermkortet funker? Prøv å sett skjermkortet i en annen PC om du har tilgang til det. Vet du at skjermen funker? Prøv skjermen på en annen PC. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 JEg vet at begge deler fungerer Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Prøv å ta ut skjermkortet, å sett det inn igjen. Kansje det er noe støv eller noe som gjør til at det får dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå