Gå til innhold

Kritikk til fisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er bare ipsum lipsum dill =) den ferdige utgaven kommer nok uansett i en _litt_ større variant =)

Denne var bare ment for å få et overblikk osv.

Er bare litt nyskjerrig om hva dere mener om banneren, og relevansen til bildene.

Vaffel productions filmer snow og skateboard-ting.

Blir det da feil å ha med utklipp fra pondus, sylteagurk og cokacola? kan jeg bruke disse bildene uten tillatelse?

Lurer også litt på hvordan jeg skal gjøre side "expandable" (fant ikke no bra norsk ord) slik at siden utvider seg nedover etterhvert som det kommer fler nyheter

Lenke til kommentar

Syns det så bra ut, (skal ikke mye til for å skjønne at det faktisk skal bli litt større da)

Headern var kul den, pondus er jo genial :) du kan vel i _teorien_ ikke bruke bilder du ikke eier rettighetene på selv(ved mindre noe annet er nevnt).

Er svært få som faktisk bryr seg om det da, så lenge du ikke tjener penger på det, eller tar ære for det.

to ting: jeg ikke likte var den sirkelen hvor det står "menu" i.

og jeg syns logoen var litt daff.hadde sett bedre ut om de var på samme linje.

løkke tel.

Lenke til kommentar

Pent. :)

selve typografien i vaffel Productions var litt kjedelig, men alt i alt ser det pent ut.

så for meg at det skjedde noe med bildene i header når du drar musa over menyen, en eller annen rollover effekt, har du planlagt det? :)

edit: siden det er snow og skate det er snakk om så kanskje bytte ut pondus og coca cola med noe snow/skate greier, jeg tenkte ikke over at det var noe snowboard eller skateboard inni bildet før jeg leste teksten din.

og pondus og coca cola er vel de du ikke har lov og bruke uten tillatelse der oppe. :) ellers var bildene bra syntes jeg, kanskje bytte ut det med den fjorden, det skilte seg litt for mye ut tror jeg.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Synes det ikke ser så ille ut :)

I headeren synes jeg "Vaffel" og "PRODUCTIONS" står litt dårlig i forhold til hverandre.

Original meny, ville kanskje "dempet" bilde før :hover (hvis du tenker å ha).

Hva er de menu-greierne øverst til høyre?

Lenke til kommentar

Ah, herlig design! Likte utrolig godt headeren, Den var annerledes og ikke minst tøff. Den passet veldig godt inn i resten av layouten. Ville kanskje dempet dropshadowen litt. Savner litt orginalitet når det gjelder layout, men headeren er så god at den veier opp for det. Lykke til med resten, for den blir garantert bra! :)

Lenke til kommentar

hva med å plassere menyteksten rett under stripene og skifte farge på stripene ved hover?

det siste kommer nok til å gjøre headerbildet ditt veldig stort (kb). men det er verdt det. da må du vel gjøre noe slik som dette.

Lenke til kommentar

Sirice: bilde nr.2 var jo genialt, pen farge. Går for den om det er greit for deg =)

N*: Vet ikke helt om jeg får til det, men skal prøve. tror jeg kommer til å slite med kodingen av hele siden, ettersom jeg har jobbet lite med photoshop-sider før =/

EDIT: Bør siden ha 100% height?

Endret av E.T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...