E.T Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) http://www.vaffel-prod.com/vaffeltest.jpg og http://www.vaffel-prod.com/vaffeltest2.jpg Si gjerne deres mening om hvilken av dem dere mener er best. Sider som er lagd før er www.sauda-motocross.com - www.vaffel-prod.com/dac - og siden som nå skal oppfriskes, www.vaffl-prod.com (horribel) Takker for all ris og ros på forhånd. Endret 20. mai 2005 av E.T Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg ser ikke noe av hva som står der. Fjern AA fra brødtekst så det blir mer riktig. Jeg ser ikke hva som står i menyen. Fiks på det. Ellers ser det veldig fint ut:) Lenke til kommentar
E.T Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 er bare ipsum lipsum dill =) den ferdige utgaven kommer nok uansett i en _litt_ større variant =) Denne var bare ment for å få et overblikk osv. Er bare litt nyskjerrig om hva dere mener om banneren, og relevansen til bildene. Vaffel productions filmer snow og skateboard-ting. Blir det da feil å ha med utklipp fra pondus, sylteagurk og cokacola? kan jeg bruke disse bildene uten tillatelse? Lurer også litt på hvordan jeg skal gjøre side "expandable" (fant ikke no bra norsk ord) slik at siden utvider seg nedover etterhvert som det kommer fler nyheter Lenke til kommentar
resol Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Syns det så bra ut, (skal ikke mye til for å skjønne at det faktisk skal bli litt større da) Headern var kul den, pondus er jo genial du kan vel i _teorien_ ikke bruke bilder du ikke eier rettighetene på selv(ved mindre noe annet er nevnt). Er svært få som faktisk bryr seg om det da, så lenge du ikke tjener penger på det, eller tar ære for det. to ting: jeg ikke likte var den sirkelen hvor det står "menu" i. og jeg syns logoen var litt daff.hadde sett bedre ut om de var på samme linje. løkke tel. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg syns den var fint Stilige bilder. Likte fargene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Pent. selve typografien i vaffel Productions var litt kjedelig, men alt i alt ser det pent ut. så for meg at det skjedde noe med bildene i header når du drar musa over menyen, en eller annen rollover effekt, har du planlagt det? edit: siden det er snow og skate det er snakk om så kanskje bytte ut pondus og coca cola med noe snow/skate greier, jeg tenkte ikke over at det var noe snowboard eller skateboard inni bildet før jeg leste teksten din. og pondus og coca cola er vel de du ikke har lov og bruke uten tillatelse der oppe. ellers var bildene bra syntes jeg, kanskje bytte ut det med den fjorden, det skilte seg litt for mye ut tror jeg. Endret 20. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Headern var det eneste som var litt orginalt, ellers var siden veldig standard. Tror du også burde sjekke opp cola/pondus/osv. bildene i header, om du kan bruke de. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Synes det ikke ser så ille ut I headeren synes jeg "Vaffel" og "PRODUCTIONS" står litt dårlig i forhold til hverandre. Original meny, ville kanskje "dempet" bilde før :hover (hvis du tenker å ha). Hva er de menu-greierne øverst til høyre? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ah, herlig design! Likte utrolig godt headeren, Den var annerledes og ikke minst tøff. Den passet veldig godt inn i resten av layouten. Ville kanskje dempet dropshadowen litt. Savner litt orginalitet når det gjelder layout, men headeren er så god at den veier opp for det. Lykke til med resten, for den blir garantert bra! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 har adda noen "features" nå som jeg håper frisker opp innholdet litt, her er linken BTW http://www.vaffel-prod.com/vaffeltest2.jpg Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ser bra ut, men tips er og skru av AA på fonten så får du et mer riktig bildet av hvordan det vil bli seende ut tilslutt. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ser bra ut dette Erlend Det vare herlige farger på den sida. Men hva er det greine oppe i hjørne? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Hadde tenkt det som meny, men tror heller jeg bruker det til å fylle inn info om side/vaffel productions.. eventuelt sitat/vits E.L Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Fortsatt grei nok side, men jeg syns den mangler orginalitet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Peneste headeren jeg har sett her på forumet på lenge! Jeg ville ha endra litt på selve siderammen. Kanskje noe sånt?. Endret 20. mai 2005 av SirIce Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 hva med å plassere menyteksten rett under stripene og skifte farge på stripene ved hover? det siste kommer nok til å gjøre headerbildet ditt veldig stort (kb). men det er verdt det. da må du vel gjøre noe slik som dette. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Sirice: bilde nr.2 var jo genialt, pen farge. Går for den om det er greit for deg =) N*: Vet ikke helt om jeg får til det, men skal prøve. tror jeg kommer til å slite med kodingen av hele siden, ettersom jeg har jobbet lite med photoshop-sider før =/ EDIT: Bør siden ha 100% height? Endret 20. mai 2005 av E.T Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Gå for den, du. Likte den bakgrunnsfargen best selv. Ikke ha 100% height, nei, men du kan gi den vertikal midtstilling i nettlesere som støtter dette (eksempel: http://dev.misinterpreted.org/exprimental/...ign/index.xhtml ) Endret 20. mai 2005 av SirIce Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ser jo flott ut, men hvordan blir det når siden er fylt med nyheter og trenger mer plass? vertikal scroll? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ser jo flott ut, men hvordan blir det når siden er fylt med nyheter og trenger mer plass? vertikal scroll? Det blir vel som alle andre sider, divven strekker seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå