V!king1 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 jeg har aldri før overklokket, men prøver meg nå for første gang. har lest meg i hel på guider. i bios der jeg stiller multiplieren får den bare fra 4x-10. Ser at mange andre på forumet og andre plasser har sett multiplieren på langt over 10. hvordan kan jeg få den lengre enn til 10? har hørt at noen cpu har låst denne multiplieren. jeg har amd 3200+ cpu, og msi K8N Neo4 Platinum vist det spiller noen rolle. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Alle AMD64 CPU'er (Ikke FX) Har låst multiplier oppover, men du kan fint stille den nedover. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ok, men går det ikke an å "låse" de opp? har hørt noe om det, men det var noe inviklet styr med å legge noe styr innpå selve cpuen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 sorry dette går ikke har sjekket mye rundt. ville også det. men fant ut at det er bedre med lav multiplier så jeg hopper mellom 8 og 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå