Zeo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei! Jeg er en person som spiller en del FPS spill, f.eks CS . Har bare ei dritt mus og tenkte på å legge i litt spenn på ei ny ei. Jeg har sett på desse to modellene: -Logitech MX518 eller: -Razer Diamondback Magma Hvilken vil dere ambefale til gaming? Eller er det noen andre kanskje? Takker for alle svar Zeo Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Gå inn i en butikk og kjøp den du syns føles best i hånda din. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ikke enda en slik tråd Gjør som "master air" sier Gå inn i en butikk og kjøp den du syns føles best i hånda din. Og det er lurt å søke først Lenke til kommentar
Zeo Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) master air Skrevet 19/05/2005 : 21:34 Gå inn i en butikk og kjøp den du syns føles best i hånda din. Får vel gjøre det da Men i min lille by er det desverre ikke så mangen butikker med så bra utvalg Men skal straks til Bergen får vel ta å prøve der da Endret 19. mai 2005 av Zeo Lenke til kommentar
Wice Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 jeg har denne med denne musematten, og den er en drøm til og spille f`ex CS med Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har begge to. Begge er veldig bra Lenke til kommentar
gsn Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 For det første, det finnes mange slike tråder, og det er bare hva du liker best som kan være avgjørende mellom de to. `Cinimoe` : Jeg ville ikke anbefalt en mus med så mange feil og problemer som MIE 4.0 Lenke til kommentar
h0let Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har selv hatt IME 3.0, IME 4.0, Logitech MX1000 og har nå MX518. Den beste musen jeg har hatt til nå vil jeg si at var IME 3.0, men jeg er VELDIG fornøyd med MX518. Razor Diamondback musen har jeg ikke fått prøvd, men mange sier den e fantastisk. Det mener jeg om min MX 518. Uansett hvilken DU velger så vil du nok bli fornøyd IME 3.0 - Super i CS IME 4.0 - Helt på tryne i CS pga "rullemusen" ikke "hakker" og du kan ende opp med alle andre våpen i cs enn den du vil ha og ender egentlig opp med en rullete av våpenvalg. Hvis du øver mye på dette vil du nok like den, men jeg hatet den. Sikkert derfor jeg måtte kjøpe ny mus og skrape opp gamle musedeler MX 1000 - Deilig mus, men faen så kjip i CS. Rekalibrering og hissige tilstander på datarommet. Et must for noen, men ikke meg. MX 518 - FY -sensurert banneord- for en digg mus!! CS har aldri vært gøyere! Stille 3 forskjellige sens ved å bare trykke på EN knapp e d beste noensinne. Etter IME 3.0 tok natten har d bare kommet brøl fra datarommet, men stillheten er atter en gang kommet for å bli Et must for meg og kanskje DU får denne følelsen.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er vel det meste smakssak. Har ingen problemer med MX1000 selv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Smaksak, for begge er på lik linje i presisjon og den biten der..! Personlig liker jeg Magma'n best, fordi den er lav og jævlig lett! Her har du fra når jeg testa'n.. Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 MX 518 - FY -sensurert banneord- for en digg mus!! CS har aldri vært gøyere! Stille 3 forskjellige sens ved å bare trykke på EN knapp e d beste noensinne Vel, MX518 Sine drivere er jo phooked. Får jo ikke slått av Mouse acceleration =| Lenke til kommentar
gsn Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er vell ikke noe problem å skru av acceleration med logitech muser, bare å starte .reg filen jeg legger ved. mouse_fix.reg Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 CS CS CS CS CS blablabla Men uansett, prøv musen før du kjøper den, enten hos en kamerat eller i en butikk. Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er vell ikke noe problem å skru av acceleration med logitech muser, bare å starte .reg filen jeg legger ved. Funker ikke. Driverne overstyrer den eller noe = / Seff har jeg teste mousefix Lenke til kommentar
gsn Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Og det er i windows osv? det går ikke bare i cs eller steam spill? hvis det er i steam er det en fordel og sette denne linjen i "launch options" dette finner du hvis du går in på "play games" og "properties" på spillet det gjelder. -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspeed -noforcemspd Kanskje litt off-topic.. Lenke til kommentar
Zeo Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Takk for alle svar Og ja.. Det var sikkert andre tråder som dette.. Beklager at jeg ikke søkte gjennom først.... Zeo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå