Simon88 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 For ei veke sidan kjøpte eg meg ein ny pc på komplett, kjøpte den i delar og monterte den sjølv, alt funker som det skal. Men det er ein ting eg ikkje er heilt fornøgd med, nemleg når eg speler cs. Ein skulle jo tru at pc'n skulle kunne takle cs ypperleg (Info om Hardware nedafor), men likevell får eg nedi 70 fps på de_aztec (i det største rommet, og litt under i vatnet), når eg spelar på nettet med ein 10-15 folk... Men mesteparten av tida ligg fps'n rundt 100 konstant (og ja, eg har slått av vsync og Antialiasing) Så eg lurte vell eigentleg berre på om dette er normalt, med tanke på at pc'n er såpass god?? Hardware: AMD Athlon 3200+ 2 Ghz Gainward Nvidia Geforce 6600 GT 1024 DDR +++ Håper på eit godt svar:) Lenke til kommentar
RaptiCon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vel, nå er vel CS ( iallefall ikke 1.6 ) det mest kjente spillet når det gjelder stabil FPS, iallefall ikke på de_aztec. Men siden du ikke skrev noe om config instilinger så regner jeg med at denne er så standard som du kan få den? Destinasjon: x:\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike Finn fram config.cfg å åpne den i notepad. Også finner du disse kommandoene som skal så oppført: cl_weather fps_max cl_updaterate cl_cmdrate rate Og skifter de til: cl_weather "0" fps_max "100" cl_updaterate "101" cl_cmdrate "101" rate "25000" ( Hvor mye du stiller denne på, kommer ann på internett linjen din. Jeg har 2048/256) Håper dette hjelper! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Her finner du det du trenger. Feilpostet. #Stenges# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg