schmelck.no Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kan dere si noe om hvor i landet dere holder til? Dvs Nord/Sør/Øst/Vest? (nærmeste storby kanskje) Det lurer jeg også på... Personlig så er vel dette prioriteringene: 1. Pris. 2. Hentemulighet (gjerne slik drive-in, hørtes bra ut). 3. Gode returmuligheter, gjerne slik som nevnt med kreditering. Jeg har nå to disker med skadede sektorer, men ingen steder å overføre dataene til. Derfor må jeg bestille en ny disk, overføre data, sende den ødelagte disken i retur, få en disk, overføre data, sende inn den andre ødelagte disken, få ny, sitte igjen med en disk ekstra... Håper det blir noe av ideéne som har kommet frem i denne tråden! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ha litt datakyndige e-mail supportere... Trur æ vil handle her ja, vis mye av ideene blir satt i verk Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ooo, ta inn sony sine laptoper, de har mye snacksy! og så er det endel mobiltelefoner som ikke blir importert til norge som burde blitt det. Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Ha litt datakyndige e-mail supportere... Trur æ vil handle her ja, vis mye av ideene blir satt i verk Prøver så godt vi kan! Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ooo, ta inn sony sine laptoper, de har mye snacksy! og så er det endel mobiltelefoner som ikke blir importert til norge som burde blitt det. Det må vi jo ta en titt på! men viktig å ta et steg om gangen. spørs om laptop og mobiler kommer riktig enda. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Bedriftspakke i oppkrav er mulig, men det er litt dyrt. grunnen til at vi tenker i retning av bedriftpakke er rett og slett at vi kommer med en kortbetalingsfunksjon. Betaler man der og da, vil nå faktisk bedriftspakke bli like billig som servicepakke. På grunn av "idiotibestemmerlser" fra EU, får ikke posten lenger lov å gi sine kunder rabatt på servicepakke (fordi de er enerådende på levering til sluttbrukere, og fordi de da ikke har lov til å holde andre aktører ute av markedet ved å senke priser.). Derimot er det fullt lov å gi rabatt på bedriftpakke dør-dør. Dette medfører at uten rabatt på servicepakke, og med rabatt på bedriftpakke - er prisen nesten den samme. Ok,selv får jeg en god del bedriftspakker fra bla Psdata, disse er med faktura og god rabatt på frakten Lenke til kommentar
Osse Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hei der..... Skal jeg handle hos Dere må dere ha Artic Cooling sine kjøleløsninger og særskilt kabinettviftene, er fri (hyyyl) for de (hjelper en god del folk til å få sine maskiner stillegående) og etter stargate la ned vet jeg ikke hvor jeg får tak i de Har bedd netshopp pent om å ta inn kabnettviftene til AC. Har de de, NEI og jeg er fri. og siden jeg ber pent om AC sine kabinettvifter (som er meget rimlige i innkjøp til Dere) og fabelaktig stillegående. Da er det vel ingen grunn for at jeg må til netshop for å få de andre AC sine kjøleløsninger (blir aldrig brukt noe annet en AC til socket A, 754, 939, intel har jeg ikke peiling på) Ellers har jeg ikke funnet en psu jeg sverger til når det gjelder stillegående PSU, Fortrun source 350 W er min forløbig foretrukne i den rimelige prisklasse (under 400) Edit: Ja og så vanlige kabinettviftegitter, er utmerket når du skal modde en cpu kjøler slik at ei AC 8x8 cm kabinettvifte kan ta plassen for de mange ubrukelige 6 x 6 cm bråkebøttene der ute Endret 23. mai 2005 av Osse Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Netshop var vel den siste nykommeren av nettbutikkene som virkelig har tatt markedsandeler. Og det gjorde de på en måte, service, service og mer service. Kunden har alltid rett, pluss jungelordet om dette er den beste reklame for en nystartet butikk. Ja, og dem står på for at kunden skal være fornøyd å , det er iallefall jeg. Jeg forveksla Netshop med Psdata, unnskyld. Men nå feks. Et kjempe fint tilbud som passa min kreditt, men så hadde jeg ikke akkurat penger ennå, så tilbudet gikk ut, sendte mail og spurte pent om jeg kunne få tilbudet 2dager senere, og dem sa ja, men at jeg måtte spøre på Salgsavdelinger, det syns jeg var utrolig snilt. Endret 23. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 ehh... joda, det er det. den er ikke helt ferdig. mange produsenter som enda må inn, men det tar tid. kommer nok på plass i løpet av en mnd tid tenker jeg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Service, service og atter service. Utvalg og rask levering er også nøkkelord. Det er dette man får fornøyde kunder på, pris kommer lengre ned på lista. Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 hehe.. har skjønt det. prøver å være veldig enkle å ha med å gjøre. dette hjelper både dere og oss. Det som blir hardest å gjennomføre er fraktfri levering, men vi prøver i allefall et år eller to, så får vi hvordan det blir tatt i mot. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg synes at nettbutikkene i Norge ligger på et meget høyt nivå sammenlignet med resten av Europa. Har selv erfaring med netthandel i Storbritannia, og der føler man seg nesten beæret om man i det hele tatt får respons fra butikken når man bestiller. Ofte må man legge inn bestillingen flere ganger før man får en bekreftelse. Betalingsordningen er også mye dårligere her. Heldigvis tar de fleste kredittkort, for postoppkrav er ikke-eksisterende. Som normann har jeg norsk kredittkort, noe som kun et fåtall av butikkene vil godta. Servicenivået er generelt elendig. Sender man en forespørsel om et produkt eller en ordre pr e-post, kan man bare glemme å få svar! Finnes selvfølgelig noen unntak også. Så en ting jeg savner er servicen til de norske nettbutikkene. Jeg betaler gjerne mer for en vare om servicen er topp. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Dere kan jo vurdere å ha support over msn i tillegg til telefon, som nextron.no og pyton.no har. eg har våre eindel i kontakt med både pyton og nextron, der begge har veldig bra support. hos pyton snakka eg masse med ein på salg avdelingen der, var var veldig hyggelig, og hadde bra svar på alle mine spørsmål ang komponent valg, og hadde bra argument. etter samtale med han, så lagde han eit tilbud til meg. når du får litt oppmerksomhet, og at dei bruker litt tid på deg, da føler du deg velkommen, og du liker butikken automatisk veldig godt. grunnen til at eg valgte pyton til mitt oppsett, var at det var få butikker som hadde hovedkortet eg trengte, til fornuftig pris, og god ram. det er mange som liker å bruke masse penger på ein pc, som meg, som skal bruke over 20.000 på pc no. det som eg har lagt merke til er at dei største butikkane har det kjedeligaste utvalget, som komplett, har mindre av dei sære tinga, som skikkelig utstyr til kraftige workstations det er ik vits å prøve å tilfredstille alle krav til alle typer personer. så det er vel å prøve å finne sitt område der dere skal vere best på, for så å utvide horisonten litt. og ha kick ass bra support, med GOD peiling, der dere lever og ånder for akkuratt det dere spesialliserer for. og det eg savner hos mange, er support på kveldstid. ha ein mann tilgjengelig på msn på salg@"butikknavn".no trekker kunder. Lenke til kommentar
Jail Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Om det er nye produkter/merker man ikke har hørt eller sett før. Legg gjerne ut link til tester eller sider med mere produktinfo. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Msn er heller en _meget_ dårlig måte å drive support på. Finn heller et smart chatte system, finnes noen som allerede har slikt. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Msn er heller en _meget_ dårlig måte å drive support på.Finn heller et smart chatte system, finnes noen som allerede har slikt. ja. men det er ein måte å gjer det på. chatterom går også an, web bassert chatte løsning går vel an å få til Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvis du er den samme kristianha som har vært aktiv på qxl, ville jeg aldri ha handlet hos deg. "Du" ble raskt utestengt fra qxl. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Registrerte meg Sweex bra merke? Ikke hørt om det før. Endret 5. juli 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Bare jeg som syns nettsida var litt grå og kjedelig? Dere må også gjøre noe med den logoen Endret 5. juli 2005 av CHB3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå