joar_a Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 fikk ny bærbar(tundra 1557) i posten i dag, virker grei på alle måter. Men den vill ikke kjøre CM4. kommer opp et vindu med "error 0x000d: unable to open full mode" spillet har fungert godt på dem 3 andre pc'ene jeg har prøvd det på. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Alle drivere eslik de skal? DirectX osv? Lenke til kommentar
joar_a Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 håper og skulle mene det. la inn dem som kom med på en cd+ DirectX som følger med cm4. akter å sende tilbake hele greia hvis den ikke kan spille cm4, er hekta. Lenke til kommentar
raatass Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Gå inn på egenskaper for skjerm og sjekk at du 32 bit i farge kvalitet og minimum 1024X768 i oppløsning. Skal fikse problemet d. Hvis ikke kan du jo prøve med omega drivere til skjermkortet... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 cm4 kjører helt flott på min tundra 1557 som er over ett år gammel, den greier ikke så mange lag da, hvis alt skal gå flytende, men det regnet jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå