phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 jepp da er minne og skjermkort det som er viktigst også cpu selvsagt. ville kjøpt det minne jeg linket til nå også komme tilbake til hvilket skjermkort du burde satse på når du har penger til det. prisene forandrer seg hele tiden så. er kabinettet ditt atx standard? eller er det sånn "lite" micro atx opplegg? Lenke til kommentar
octopz Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 er kabinettet ditt atx standard? eller er det sånn "lite" micro atx opplegg? Er ikke sikker på hva du mener med atx; men kabinettet er et "helt vanlig" hp-kabinett; ikke noe mini/micro eller.no... Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ok, nei men da burde et normalt hovedkort passe. atx er standaren de fleste hovedkorta i dag følger. Lenke til kommentar
octopz Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Da tror jeg at jeg satset på å bestille minne i morgen; og så får jeg se hvor det bringer meg videre. Takker foreløpig alle for hjelpen..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå