TanglewoodD Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Heisann, noen som vet hvor jeg kan finne ut hvor mye mopeden er verdt ? Jeg vil ikke ha noen som sier at den er verdt 18.000 osv. Men erfaringer vil jeg gjerne ha. En nettside hadde vært bra, sånn som man måler hvor mange watt man trenger på netttet.. Jeg har veldig lyst på en Honda MT5, jeg har prata med eieren osv. Men Pappa sier at jeg må ta min bror sin, en Reiju MRX 50. Den har blitt hardt kjørt med i 2år, tryna 2-3ganger, retta opp feila med nye deksler osv. Effekt potta er møk, bråker som fyken. (Metra Kit ) Motoren er grei nok, starter på 1tråkk, men den er delvis sleten. Så jeg trenger et takst meter, fordi jeg vil ikke betale 16.000 kroner for noe jeg bare pendler mellom 2hus i gata med. Endret 19. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 kan finne ut av pris, men da er eg nødt til å vite km stand, kor langt den er kjørt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg sa jo at jeg ikke vil vite din personlige mening om hvor mye den er verdt. Jeg vil vite hvor jeg kan finne et program som gjør det. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) med den kjøringen han har holdt på med og uten å vite km stand så er den ikkje verd meir enn 13k Kilder: www.mopedportalen.com Endret 20. mai 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå